Sex...

Etter akten her om dagen fikk jeg syyyyyke kramper I magen ,gjor så fryktelig vondt! Ante ikke om eg måtte spy eller gå på do.heilt sykt! Tok en varm dusj så slappet musklene av og ble god som ny:) håpe ikke det skjer igjen.har opplevd det ett par ganger før og det er noe jeg lett kan Vær foruten :)

Vi har sex, men ikke like ofte. Før hadde vi sex hver dag opptil flere ganger dagen. Nå er jeg så kvalm og uvell at det går både en og 2dager mellom

Vi tør, men ettersom jeg har blitt et hormontroll har det blitt lite de siste ukene. Hadde sex nå i stad og herregud så kvalm jeg ble etter økta! Og er det fortsatt!

Her er d kvalmen som setter en stopper. Håper d gir seg snart...

Etter akten her om dagen fikk jeg syyyyyke kramper I magen ,gjor så fryktelig vondt! Ante ikke om eg måtte spy eller gå på do.heilt sykt! Tok en varm dusj så slappet musklene av og ble god som ny:) håpe ikke det skjer igjen.har opplevd det ett par ganger før og det er noe jeg lett kan Vær foruten :)

Det er dette jeg er redd for og som er grunnen til at jeg ikke orker. Jaja.. Vi får ta det igjen seinere!

Med nr. 1 så hadde vi ikke sex før etter 12 uker, med nr. 2 holdt jeg litt igjen, men med nr 3 kjører vi på som vanlig he he ;)

Jeg føler at det er så ømt eller spent nedentil når vi har sex. Litt ubehagelig, men det skyldes kanskje at jeg ubevisst spenner meg.

Gubben fikk helt panikk etter at det kom litt blod første gangen. Men jeg fikk beroliget han ved å si at det var helt normalt. Så etter ett par dager så gikk det greit. :)

Han er så søt. Helt i ekstase for å bli pappa. Bestilt masse babyklær fra ebay og sånt :p <3

Vi har vanligvis 3-4 ganger i uka. Nå ca 1 fordi jeg kaster opp fra kvelden og fram til sent på natt..:( gleder meg til livsgnisten kommer tilbake :(

Her er det også ganske lite aktivitet på den fronten. Mest jeg som ikke tør eller vil, men han har lyst. For min del frister det ikke heller akkurat nå, synes det er veldig dumt og føler meg sykt "kjip" også :(

Back
Topp