Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det bare vi som ikke tørr å ha sex før de berømte 12 ukene er over? Føles som om det er så følsomt og skjørt i disse uker så vi holder oss rett og slett unna, ingen av oss som har så veldig lyst pga dette heller
Vi prøvde for ei lita uke sia, men da kom det en dråpe blod, så det har vi ikke gjentatt! Vi blir nok å holde oss unna vanlig sex noen uker fremover. Tror jo ikke det har noe å si, men vil ikke ha den bekymringen Gjør det på andre måter
Vi tørr ikke..venter til uke 12 Et normalt svangerskap skal jo tåle slikt, men etter tre aborter så vil verken mannen min eller jeg ta noen sjanser. Går dessuten på Crinone som er litt klin og det fører til at jeg har såre slimhinner. Det finnes heldigvis andre måter å kose seg på I første svangerskapet mitt hadde vi regelmessig sex, og alt gikk fint.
Har sex som vanlig så lenge kvalmen tilsier at jeg orker. Sex i starten av svangerskapene har vært beste sexen her!! Det er jo ikke farlig for fosteret, men gjør det vondt eller det kommer blod skjønner jeg det ikke frister.
Sist ventet vi til 9 uker. Men så mistet vi jo uansett. Denne gang føles det helt annerledes og jeg er mye tryggere på graviditeten, så nå skjer det når det skjer! Orker ikke stresse med det denne gang!
Vi har sex hver dag/annen hver dag. Noen dager dropper vi penetrering, men det er mest fordi jeg går på cyclogest vaginalt som fører til at jeg blir litt sår nedentil