Sex

Her prøvde vi oss første gang 6 uker etter fødsel. Kunne sikkert prøvd før, men var redd siden det var meget smertefullt de første gangene etter første fødsel. (Ble klippet og sydd) denne gangen fikk jeg ett veldig lite sting, og dermed gikk det overraskende bra! Var ikke vondt, bare litt "sårt" helt i starten

Her prøvde vi oss første gang 3 uker etter fødselen og det gikk kjæmpe bra :) har hatt sex så og si annet hver dag, mannen er blitt skikkelig gra :-D men så søv vi på hvert sitt rom nå, og det er skikkelig "fjortis" spennende å "snik seg" ut..haha

Her venter vi kun i 3 dager med å hoppe i høyet :p
Min samboer sier han kjente at det var litt "slappere" i begynnelsen. Eller ikke slappere men at jeg ikke hadde like mye kraft i musklene der nede. Men med trening begynner det å gå seg til ;) (hurra for vaginakuler!)

8 uker siden fødsel og føler meg ikke klar enda... Blir kjempe øm bare av å gå på do å gjøre nr 2, har vondt etterpå lenge da. Kan ikke forestille meg sex :o ikke at vi har muligheten uansett med kolikkbaby men :p

Last edited:
Ikke skjønner jeg dere som har hoppet i det allerede 3-4 dager etter fødsel! Besvimer jo nesten bare av tanken :-)
Nå et det 5 uker siden fødsel her, og har fortsatt ikke begynt å tenke at det frister. Er ikke ferdig med renselsen heller, og da er det uaktuelt for min del.

4,5 uker siden fødsel.. Har enda ikke prøvd. Stinga er borte, og føler meg egentlig klar på en måte, men lysten er ikke der :o

Nå har jeg nesten sluttet å blø, 2,5 uke etter fødsel. Kommer brunlig utflod, og en sjelden dråpe blod her og der. Venter bare på at de to pyntestingene jeg fikk skal forsvinne så hopper vi nok til sengs ;) begge har lyst!

8 uker siden keisersnittet og snuppa kom. Prøvde oss her om dagen, men fysj så ømt og vondt det var :O var dog på en gynekologisk undersøkelse parr dager før der de måtte opp i livmora å ta en prøve, så forhåpentligvis bare ømt derfra!

Noen andre som opplevde det var ømt og sviende første gangen etter fødselen? Snuppa kom jo ikke "naturveien", så skjønner ikke heelt hvorfor det skulle gjøre så vondt :p

Back
Topp