Sex

Vifsla

Elsker forumet
Ja nå er jo en del av oss bikka 6 uker :p noen som har prøvd å hoppe i høyet?

Kjenner jeg har lyst, men er litt pingle, mest redd for at det skal være for åpent der for mannen hehe. Samtidig er jeg nesten jomfru jo, har ikke hatt sex siden positiv test :o (stakkars tolmodige mann)

Oj, da har du gått lenge uten :p
Jeg har bare bikka 3 uker da, så her har vi ikke prøvd enda :p

Vi har også hoppa i høyet :D Jeg var heldig og fikk ikke rifter, så slapp å sy. Sexen var like god som før fødsel :)

Her er hun 6 uker og vi har enda ikke debutert etter fødsel. Men jeg fikk ingen rifter, så ikke noe i veien for å gjøre det. Bare at vi begge har vært fryktelig trøtt etter begge ungene er i seng. Men har tenkt en del på det i det siste og begynner å føle meg klar for den slags igjen! Hehe :) gleder meg, men gruer meg også litt. Som noen nevnte over, så er jeg redd mye er forandret der nede... Tror ikke det da, men redd mannen skal merke det!

Her har det ikke gått to uker enda, men fikk bare to pyntesting så det blir nok å prøve oss frem så fort stingene er borte og jeg har sluttet å blø helt :) må bare finne ut hvordan vi skal beskytte oss. Jeg vil ikke begynne på noe med hormoner igjen, og vi er ikke fan av kondom, så kanskje jeg prøver ut "natural cycles" og tar tempen hver morgen. Vil helst vente med å prøve på nr to til etter neste sommer i hvert fall :P

Slapp å sy jeg også, men blødde i 5 uker... Har også følt meg så ekkel, synes det har lukta. Men nå har jeg gått på lactal i 7 dager og alt er bra virker det som :p skal til gynekologen på 6 ukers i morgen, så hadde jo vært greit å testa først :p

Her har det ikke gått to uker enda, men fikk bare to pyntesting så det blir nok å prøve oss frem så fort stingene er borte og jeg har sluttet å blø helt :) må bare finne ut hvordan vi skal beskytte oss. Jeg vil ikke begynne på noe med hormoner igjen, og vi er ikke fan av kondom, så kanskje jeg prøver ut "natural cycles" og tar tempen hver morgen. Vil helst vente med å prøve på nr to til etter neste sommer i hvert fall :P
Hadde ikke helt stolt på å tempe så tidlig etter fødsel om ikke du får regelmessig mens med en gang da :p min kropp er vertfall så lunefull at det aldri hadde gått :D er usikker på prevensjon selv, tåler kjempedårlig hormoner, lurer litt på spiral... Men virker litt skummelt.

Hehe :P her hadde vi sex 5-6 dager etter fødsel :P men så slapp jeg å sy da :P

Hjelp, da blødde jeg fortsatt i bøtter og spann O_o

Her har vi ikke prøvd sex enda, for renselsen er jo fortsatt ikke helt over!! 6 uker siden fødsel, og slutta å blø før ei stund siden, men det væsker fortsatt litt.. Så føler meg ikke komfortabel med å foreslå sex enda :(

Hjelp, da blødde jeg fortsatt i bøtter og spann O_o

Her har vi ikke prøvd sex enda, for renselsen er jo fortsatt ikke helt over!! 6 uker siden fødsel, og slutta å blø før ei stund siden, men det væsker fortsatt litt.. Så føler meg ikke komfortabel med å foreslå sex enda :(
Her slutta jeg å blø 3-4 dager etter fødsel :P har bare vært litt slim her og der ...:P

Blør enda litt så er ikke komfortabel med det enda. Snuppa er en mnd i dag

Vi prøvde oss sist uke :) da hadde vi bikket 4 uker :P

For å si det sånn det var trangt :P føltes som at jeg mista jomfrudommen på nytt :P

Vi prøvde oss sist uke :) da hadde vi bikket 4 uker :P

For å si det sånn det var trangt :P føltes som at jeg mista jomfrudommen på nytt :P

Her fikk jeg beskjed om at det kunne gjøre litt vondt første gangen:o
Men det er sikkert ikke som å holde igjen med hodet til snuppa i åpningen:p ???

Her fikk jeg beskjed om at det kunne gjøre litt vondt første gangen:o
Men det er sikkert ikke som å holde igjen med hodet til snuppa i åpningen:p ???
Ja godt var det ikke :P haha! Var som å miste jomfrudommen. Så er det litt tørt down there også :P

Ja godt var det ikke :P haha! Var som å miste jomfrudommen. Så er det litt tørt down there også :P
Merket aldri den jeg, så det vet jeg ikke hvordan er:p

Ikke testa ut her.. Blir 6uker siden fødsel. Blør fortsatt litt og føler meg ikke helt komfortabel med å ha sex enda ;-)

Jeg har ikke akkurat noen å ha sex med, men frister ikke ennå heller. Har sluttet å blø men kommer fortsatt litt slim og så syntes jeg det lukter annerledes nå. Med frøkna gikk det 1,5 år, og siden jeg ikke har partner og usikker på prevensjon så kan jeg fint drøye den like lenge denne gangen :P

Back
Topp