Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her fikk jeg lurt mannen til en omgang i natt etter flere ukers opphold! Fikk mer murring med en gang, men våknet nå uten noe annet enn de samme vanlige menssmertene lengst ned! Får se om det skjer noe i løpet av dagen. Vet i hvert fall at jeg er moden der nede - 6 dager til termin![]()
Haha ja, men selv om man er moden kan det ta lang tid og man kan føde i morgen selv om man ikke er moden i dagHar du blitt sjekket nylig? Kunne ønske jeg kunne bli sjekka og, da vet man hvertfall om det er noe håp i nærmeste fremtid![]()
Haha ja, men selv om man er moden kan det ta lang tid og man kan føde i morgen selv om man ikke er moden i dageneste er vel at kjerringrådene kun fungerer(om i der hele tatt) om man er moden
blir gal av å ikke vite! Hadde jeg visst at han kom om to uker hadde jeg kunnet slappe av bare, men nå blir jeg bare rastløs
![]()
NeiDet var sexen her som satte i gang det hele tror jeg. Etter to døgn med konstante maserier koste vi oss på kvelden og dagen etter hadde sterkere rier satt i gang og 2 cm åpningtror det bare fungerer om man er inne i modningsprosessen, men det er vel de fleste etter i hvert fall uke 39 uansett!?
Kanskje ikke alle som er like heldige :-O hva skal man gjøre for å først blir moden da hahaNeiei venninne av meg var på kontroll i uke 39+2 og det var ingen tegn til noe nedi "der" alt var som vanlig
![]()
Kanskje ikke alle som er like heldige :-O hva skal man gjøre for å først blir moden da hahauff! Kan være stimulering av brystvorter fikk meg moden? Gjorde dette fra midten av uke 36 allerede da jeg ikke har tålmodighet
![]()
Sæd skal jo hjelpe til på modning, stimulering av brystvorter gjør at man frigir hormonet oxytocin. Oxytocin mener jeg ikke er med på å modne men fremkalle rier, evt kynnere om det bare hjelper der og daKanskje ikke alle som er like heldige :-O hva skal man gjøre for å først blir moden da hahauff! Kan være stimulering av brystvorter fikk meg moden? Gjorde dette fra midten av uke 36 allerede da jeg ikke har tålmodighet
![]()