Sex

Mammago

Flørter med forumet
Hei, beklager hvis jeg blir for direkte. Men jeg og min mann kan ikke ha sex lengre er nå 34 uker. Har hatt 2 ganger og begge gangene har dagen min blitt ødelagt. Får helt forferdelig vondt i bekkenet og magen. Jeg trodde jeg hadde rier hehe :p og det ga seg ikke før maaaange timer etter. Vondt å tisse da kjente jeg det i bekkenet, vondt å gå og fikk krampe aktig i magen i bølger. Hva er dette og andre som har hatt det :)?

Er ikke uvanlig å få kynnere av sex ihvertfall.. Med Nr 2... Så kjøpte jeg sexhuske pga bekkenet.. Funka som bare det :laughing002

Åhh så dette er kynnere, uff de er jo helt forferdelige :p ja men så lurt det må jeg ta en titt på :D

Ang bekkenet kan det vere lurt å prøve å finne en bedre stilling :)
Viss det svir når du tisser, kan det jo vere urinveisinnfeksjon- det er lurt å sjekke opp.

Kynnere er ikke uvanlig å få etter en runde i høyet :p Prøv ulike stillinger. Pute under rumpa for å komme deg litt høyere kan funke. Har ikke noen erfaring med at det er vondt å tisse etterpå, men vondt i bekkenet og å gå er vanlig kost her. Ekstremt med bekkenløsning så :/

Tror faktisk vi har prøvd alle mulige stillinger :o Det er kun vondt i magen/bekkenet når jeg tisser som om bekkenet gnisser sammen...har dere funnet en måte å gjøre det på eller bare ungår dere det?:)

Tror faktisk vi har prøvd alle mulige stillinger :o Det er kun vondt i magen/bekkenet når jeg tisser som om bekkenet gnisser sammen...har dere funnet en måte å gjøre det på eller bare ungår dere det?:)

Ville ha levert enn urinprøve på legekontoret bare for å sjekka det mtp at det er vondt i magen/bekkenområdet. Man vet jo aldri om det kan være uvi. Husker jeg hadde vondt på høyre side når jeg gikk på do og det viste seg at det var uvi.

Her unngår vi ikke sex, men mer sjelden enn før. Må ha en god dag med bekkenet :p Ta det rolig, to puter under rumpa slik at magen ikke får vondt og bekkenet løftes. Det funker her :)

Back
Topp