Sex

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Fremmedord her i huset for tiden. Jeg har hverken lyst eller overskudd, kroppen er tung og lite bevegelig! Hvordan får det hos dere?

Har vært lite i det siste. 4 ganger siden sambo kom hjem for litt over 14 dager siden. Han liker det ikke :p men lysta mi er mindre og kroppen er tung

Haha, tenkte det samme...her er vel fire ganger det vi har prestert siden nyttår :-P
Fire! Ha ha.. Hvis jeg tenker tilbake, så kansje det sjedde en gang i januar.. He he. Nei, helt glemt hvordan det der fungerte jeg.. Må nok få frisket opp igjen det der etter fødselen.. Får melde meg på "hvordan barn blir til" kurs, så jeg får vite hvordan det der var igjen.. Huff og huff.. Dette hørtes trist ut.. Men sex og spark fra frøkna blir litt turn off for meg..

Intervallene mellom hver gang hos oss til vanlig, er lange i forhold til det jeg ser andre har. Fire ganger på 14 dager er for oss litt over snittet. I andre tråder prater folk om hver dag eller annen hver dag, det er vi laaangt ifra her i heimen, men det er noe vi har pratet om. Og vi er begge fornøyd med antall høy hopping vi har til vanlig ;)
Merker dog at det er mindre nå på slutten, jeg føler meg stor og tung, hoven nedentil også.. Ikke så fristende.. Men finnes andre måter å kose på da ;) :p hoho

Fire! Ha ha.. Hvis jeg tenker tilbake, så kansje det sjedde en gang i januar.. He he. Nei, helt glemt hvordan det der fungerte jeg.. Må nok få frisket opp igjen det der etter fødselen.. Får melde meg på "hvordan barn blir til" kurs, så jeg får vite hvordan det der var igjen.. Huff og huff.. Dette hørtes trist ut.. Men sex og spark fra frøkna blir litt turn off for meg..
Du er ikke alene :P Må nok hoppe i høyet snart så jeg slipper å føle at jeg må stresse med det etter fødselen :P

Hadde tidligere denne uka, men da var det sikkert 2 uker siden sist. Jeg får ikke så mye ut av det lenger.. Etter påske har magen vært så stor og nytelsen synkende dessverre.. Har ikke noe med spark fra babyen å gjøre, det er bare tullete :P Jeg syns likevel det er viktig med nærhet gjennom svangerskapet, for å ikke miste gnisten. Må ikke plent være sex heller. Mannen klager jo litt, men vi snakker heldigvis om det sånn at det ikke blir et problem :)

Hadde tidligere denne uka, men da var det sikkert 2 uker siden sist. Jeg får ikke så mye ut av det lenger.. Etter påske har magen vært så stor og nytelsen synkende dessverre.. Har ikke noe med spark fra babyen å gjøre, det er bare tullete :P Jeg syns likevel det er viktig med nærhet gjennom svangerskapet, for å ikke miste gnisten. Må ikke plent være sex heller. Mannen klager jo litt, men vi snakker heldigvis om det sånn at det ikke blir et problem :)
Jeg vet jo at sparkene ikke har noe med saken å gjøre på den måten... Men jeg kan ikke si jeg blir så tent og klar, når jeg ligger å kjenner at frøkna sparker.. Da blir det bare feil i mitt hode..

Vi har MYE mer enn i de forrige svangerskapene.. Men likevel.. Kanskje 4 ganger i år.. :p lysten er der men pga behandling av sopp må det vente..

Hva er sex..?
Sist hadde vi mye, følte jeg hadde økt lyst hele svangerskapet, til mannens store glede ;)

Lysten er det ikke noe å si på.. Den er så absolutt til stede.. Det er vel heller verre med tilgangen. Er alene, men har en fast elsker. Men treffer ikke han så ofte som jeg helst skulle

Har sex 2-4 ganger i uka, men den siste måneden har det vært andre ting vi har gjort enn penetrering. Har vært så vondt, føles ut som det er altfor trangt der nede o_O Sikkert bare hovent eller noe sånn... Men prøvde igjen i dag, og da gikk det fint :) Sexlysten er den samme som før graviditet, men er jo dager jeg føler meg tung og ikke fullt så elegant som før :p

2-4 ganger i uka her og. Merker jeg ikke er like smidig som vanlig, blir litt lite elegant som Loella sier over her, når jeg strever meg rundt, haha :p

Har tatt seg veldig opp her nå, kan ha flere ganger i uken plutselig! Og til vanlig er det skikkelig labert, maks hver andre måned :p

Lurer av og til hvordan jeg ble gravid, for siden vi oppdaget graviditetn har det vært omtrent heldødt.. Haha, kjempetragisk egentlig.. Annenhver mnd max.. Jeg har som regel lyst når jeg våkner, men da har han dratt på jobb, om kveldene sovner jeg først på sofaen før jeg senere drar meg til sengs og sover vidre.. Men tror jeg har hatt mer lyst enn han, tror han syns det blir litt rart med magen og tanken på ho inni :-P men forhåpentligvis blir det bedre etter fødselen, selv om jeg hører skrekkhistorier der også..

Haha, ka e sex??
Kan akkurat tella på ei hånd kor mange ganga me har hoppa i høyet sidan jul ;)
Her har verken eg eller sambo lyst, så det blir med anna kos :)

Back
Topp