Fremmedord her i huset for tiden. Jeg har hverken lyst eller overskudd, kroppen er tung og lite bevegelig! Hvordan får det hos dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Er 4 ganger på 14 dager lite?? Vi har vel hatt en gang på en mnd ...Har vært lite i det siste. 4 ganger siden sambo kom hjem for litt over 14 dager siden. Han liker det ikkemen lysta mi er mindre og kroppen er tung
Haha, tenkte det samme...her er vel fire ganger det vi har prestert siden nyttårEr 4 ganger på 14 dager lite?? Vi har vel hatt en gang på en mnd ...
Fire! Ha ha.. Hvis jeg tenker tilbake, så kansje det sjedde en gang i januar.. He he. Nei, helt glemt hvordan det der fungerte jeg.. Må nok få frisket opp igjen det der etter fødselen.. Får melde meg på "hvordan barn blir til" kurs, så jeg får vite hvordan det der var igjen.. Huff og huff.. Dette hørtes trist ut.. Men sex og spark fra frøkna blir litt turn off for meg..Haha, tenkte det samme...her er vel fire ganger det vi har prestert siden nyttår![]()
Du er ikke aleneFire! Ha ha.. Hvis jeg tenker tilbake, så kansje det sjedde en gang i januar.. He he. Nei, helt glemt hvordan det der fungerte jeg.. Må nok få frisket opp igjen det der etter fødselen.. Får melde meg på "hvordan barn blir til" kurs, så jeg får vite hvordan det der var igjen.. Huff og huff.. Dette hørtes trist ut.. Men sex og spark fra frøkna blir litt turn off for meg..
Jeg vet jo at sparkene ikke har noe med saken å gjøre på den måten... Men jeg kan ikke si jeg blir så tent og klar, når jeg ligger å kjenner at frøkna sparker.. Da blir det bare feil i mitt hode..Hadde tidligere denne uka, men da var det sikkert 2 uker siden sist. Jeg får ikke så mye ut av det lenger.. Etter påske har magen vært så stor og nytelsen synkende dessverre.. Har ikke noe med spark fra babyen å gjøre, det er bare tulleteJeg syns likevel det er viktig med nærhet gjennom svangerskapet, for å ikke miste gnisten. Må ikke plent være sex heller. Mannen klager jo litt, men vi snakker heldigvis om det sånn at det ikke blir et problem
![]()