Sex

Sex er et fremmedord i mitt vokabular for tiden, og har vært det store deler av svangerskapet dessverre :eek: Først kvalme, så bekken, nå bekken, mage, trøtthet og ja, alt er til hinder for tiden...

Lysten er nok som før, kanskje litt mer :p men det blir ikke så ofte fordi det er tyngre og jeg orker ikke så mye spennende posisjoner :p magen er i veien, pusten er tung og kroppen er rett og slett mindre fleksibel. Blir kose sex istede ;)

Hadde det vært opp til mannen, hadde det nok blitt litt oftere. Mest fordi han synes jeg er så flott gravid :D det er koselig å høre når man har gått opp en del kilo og mannen sier at jeg aldri har vært flottere :D

Har vært inne i en bitteliten "god" periode, men nå ligger alt av lyst skikkelig brakk kjenner jeg :) Det varierte veldig sist svangerskap, så vi får se om det igjen kommer seg ;)

Helt ok. Men det begrenser seg selv. Siden vi pusser opp og jobber. Unger og ellers alt vanlig. I tillegg har jeg typiske gravid plager vondt bekken, dårlig pustog en diger mage:-)

Ehm.. Hehe lite eller ingenting av det. Et par ganger siden jeg ble gravid kanskje :p

Jeg har ekstremt mye lyst, mye mer enn vanlig, mannen klarer ikke å følge opp, litt sliten pga oppussing og sånt, så her blir det endel på egen hånd også :p Vi har sex sammen minst 4-5 ganger i uka, til vanlig når jeg ikke er gravid kanskje bare 3-4.

Dårlig her også, men i hovedsak fordi jeg har vært syk siden jul :-( Den ene kraftige forkjølelsen tar den andre, og jeg føler meg dårlig. Sex er ikke så fristende da.

Med førstemann fikk jeg økt lyst og vi hadde sex hele tiden.. Men denne gang... 1-2 ganger på fjorten dager, og null lyst :p

Her kan det gå både en og to uker mellom hver gang. Lysten er ikke helt som den var.. Før var det jo flere ganger i uka. Men den er heldigvis ikke helt borte :)

Sexlysten har vært på topp, begynner å dale nå når alt begynner å bli tungvint. Er ikke magen i veien så er det bekkenet som er vondt.

Godt å høre at vi er flere! :p Huff! Det har liksom blitt et ikke-tema hos oss dette.. Hverken jeg eller mannen har lyst rett og slett. Får håpe det frister litt mer en stund etter fødselen ;-)

Har ikke hatt noe behov for det jeg heller. Vi har heller kosestund sammen hvor vi ligger og kjenner på henne sparke. En fantastisk fin måte å være nær på synes jeg :)

Back
Topp