Sex.

ORIGINAL: PhillipOgLeah

ORIGINAL: Mialille

huff triste greier. da håper jeg planlagt ks er mye bedre en akutt ks som jeg hadde, etter 9 min hva ho ute.

men født ikke du normalt nu, gikk ikke det så bra?

Ja, æ fødte normalt den her gangen. Ho ville ikke ned i bekkenet, så mulig det e veeeldig trangt der. Dem bestilte jo både vakum og keisersnitt på slutten av fødselen, sia ho ikke kom seg ned og ville ut. Hadde hadd full åpning i timesvis, men fikk ikke presse fordi ho ikke va nede og klar. Måtte opp å gå, opp i senga på knærne. Ingenting funka. Men så kom jordmora på en afrikansk måte å føde på. Ho fant fram et håndklæ. Ho trakk i endan, mens æ trakk i midten. Og så skulle æ trekke jordmora i mot meg mens æ pressa. Og da kom ho ut til slutt.

Så da bestemte gynekologen, som va innom å passa på hele tida, at æ skulle innom på kontroll en stund etter fødsel for å sjekke at alt e normalt inni der.

Bra dem følge opp i hvertfall. :)

ok, da skjønner jeg. er veldig greit dem følger opp.
jeg fikk beskjed jeg kan fødte vanlig neste gang.

Neste gang? :P Hehe. Mange barn skal du ha da? :P
Neida, tulle med deg. :)
Æ planlegg ingen flere. Ikke med det første.
Æ skal nuh kose meg med den første nu, og slappe av og ta det med ro. :)
Meeen, huske selvflgelig på den der p-pilla hver dag. :P

huff triste greier. da håper jeg planlagt ks er mye bedre en akutt ks som jeg hadde, etter 9 min hva ho ute.

men født ikke du normalt nu, gikk ikke det så bra?

Ja, æ fødte normalt den her gangen. Ho ville ikke ned i bekkenet, så mulig det e veeeldig trangt der. Dem bestilte jo både vakum og keisersnitt på slutten av fødselen, sia ho ikke kom seg ned og ville ut. Hadde hadd full åpning i timesvis, men fikk ikke presse fordi ho ikke va nede og klar. Måtte opp å gå, opp i senga på knærne. Ingenting funka. Men så kom jordmora på en afrikansk måte å føde på. Ho fant fram et håndklæ. Ho trakk i endan, mens æ trakk i midten. Og så skulle æ trekke jordmora i mot meg mens æ pressa. Og da kom ho ut til slutt.

Så da bestemte gynekologen, som va innom å passa på hele tida, at æ skulle innom på kontroll en stund etter fødsel for å sjekke at alt e normalt inni der.

Bra dem følge opp i hvertfall. :)

ok, da skjønner jeg. er veldig greit dem følger opp.
jeg fikk beskjed jeg kan fødte vanlig neste gang.

Neste gang? :P Hehe. Mange barn skal du ha da? :P
Neida, tulle med deg. :)
Æ planlegg ingen flere. Ikke med det første.
Æ skal nuh kose meg med den første nu, og slappe av og ta det med ro. :)
Meeen, huske selvflgelig på den der p-pilla hver dag. :P

gynekologen sa nu neste gang jeg skal født blir det normal fødsel eller jeg kunne søke om planlagt ks men det ønsker jeg ikke. jeg skal sette spiral når en kvinne lege kommer tilbake på jobb i mai, drar ikke til mannfolk leger, kjenner dem. her blir det ikke flere barn før om 4-5år. har nok om dagen å styre med mine to nydelig barn som er 18 mnd og snart 3 mnd [:)]

Har ikke hatt.. Men har akkurat vært på kontroll... Har klart meg uten i sikkert 6 mnd... Klarer meg sikkert fint 6 mnder til [;)]

Første gang var etter 4 uker (med badehette) da gikk det ganske bra, ble temmelig øm etterpå og begynte å blø igjen etter noen dager så da fikk vi ikke prøvd igjen før for noen dager siden. Snuppa blir 8 uker i morgen. Da gikk det bra da også, men kjenner jeg blir litt øm etterpå. Skal på kontroll på tirsdag og sette inn spiral, så da blir det bra. Kjenner ikke noen særlig forskjell der nede under sex så det er hvertfall bra. Trodde jeg skulle bli veldig mye "løsere" der nede, men heldigvis virker det ikke sånn. Ei venninne snakket om at hun ikke har blitt bra igjen etter fødselen og det er snart 1 1/2 år siden. Så er glad ikke det ble sånn med meg. Blir lenge uten noe særlig sex for samboeren.

Back
Topp