Sex.

ORIGINAL: Mialille

ORIGINAL: PhillipOgLeah

Leah Madeleine er 12 uker på tirsdag og vi har ikke enda hatt sex og langt i fra det enda pga ks såret mitt gjør enda vondt [&o]

Huff da.. :S

anbefaler ikke ta ks vis det er ikke liv og dø. aldri hatt så vondt som jeg har det nu!

Leah Madeleine er 12 uker på tirsdag og vi har ikke enda hatt sex og langt i fra det enda pga ks såret mitt gjør enda vondt [&o]

Huff da.. :S

anbefaler ikke ta ks vis det er ikke liv og dø. aldri hatt så vondt som jeg har det nu!

Æ må nok gjøre det neste gang, dessverre. Etter problemet under denne her første fødselen. Skal på kontroll i Hammerfest hos gyn etter hvert. Ting skulle nuh komme seg på plass først, før gynekologen skulle inn å sjekke og måle bekkenet mitt.

PhillipogLeah, huff det hørtes ikke godt ut [&o] skal det være vondt så lenge etter? [8|] syns synd på de som må ta ks, ikke nok med at det er ett stort inngrep så må dere slite med smertene etterpå også [&o] Var livredd for at jeg måtte ha det da min mor og mormor har hatt 4ks hver [&o]

Men over til spm til ts, hehe..
det har nå gått 7 uker og 1 dag og vi har ikke hatt sex ennå.. men samboer venter hardt nå [:D][:D][:D]

Ja, har hatt sex, men det blir ikke noe mer på leeeenge :p
Tok vel ca 5 uker.

huff triste greier. da håper jeg planlagt ks er mye bedre en akutt ks som jeg hadde, etter 9 min hva ho ute.

men født ikke du normalt nu, gikk ikke det så bra?

Hadde sex 6-7 uker etter fødsel. Men deam ka trangt her va.. Sku ikke tru e fødte vaginalt[8D]
Jomfru på nytt igjen[8D]

Venter ihvertfall til etter 6-ukers kontrollen, tror jeg fortsatt kan kjenne noen sting der [:'(] ekkelt... Men et større problem egentlig er at lillemor ligger i kurv helt inntil senga, kommer jo til å ha hetta for at hun skal våkne under akten [8D]

Ventet til etter 6-ukerskontollen for å få bekreftet at alt var ok, og det var det. Så ble vel 6-7 uker etter fødsel. Og det var utrolig bra. En veldig spesiell følelse, men det har seriøst aldri vært så bra [:)] 

huff triste greier. da håper jeg planlagt ks er mye bedre en akutt ks som jeg hadde, etter 9 min hva ho ute.

Ja, æ fødte normalt den her gangen. Ho ville ikke ned i bekkenet, så mulig det e veeeldig trangt der. Dem bestilte jo både vakum og keisersnitt på slutten av fødselen, sia ho ikke kom seg ned og ville ut. Hadde hadd full åpning i timesvis, men fikk ikke presse fordi ho ikke va nede og klar. Måtte opp å gå, opp i senga på knærne. Ingenting funka. Men så kom jordmora på en afrikansk måte å føde på. Ho fant fram et håndklæ. Ho trakk i endan, mens æ trakk i midten. Og så skulle æ trekke jordmora i mot meg mens æ pressa. Og da kom ho ut til slutt.

Så da bestemte gynekologen, som va innom å passa på hele tida, at æ skulle innom på kontroll en stund etter fødsel for å sjekke at alt e normalt inni der.

Bra dem følge opp i hvertfall. :)

ORIGINAL: sorciere_

Svartengel: skal gubben din kutte strengen?? 

Nei men han vil ikkje ha sex[&o][&o]

Eg vurdere keisersnitt neste gang, er helt ødelagt i ryggen..... Og dem fleste som tok keisersnitt, fungere som normalt no[:)]

Sv.engel: så kjipt då!:( håper det bedrer seg!=) og flott at han er så tøff at han tør å gå til legen med det!!=) =D

tok 5 uker, omtrent like langt som sist. Kjenner ikke fødseln på kroppen lenger, alt er som før igjen og kjennes normalt ut. Første gang etter fødseln var det litt trangt, men ellers bra [:)]

ORIGINAL: t0mmelise

PhillipogLeah, huff det hørtes ikke godt ut [&o] skal det være vondt så lenge etter? [8|] syns synd på de som må ta ks, ikke nok med at det er ett stort inngrep så må dere slite med smertene etterpå også [&o] Var livredd for at jeg måtte ha det da min mor og mormor har hatt 4ks hver [&o]

Men over til spm til ts, hehe..
det har nå gått 7 uker og 1 dag og vi har ikke hatt sex ennå.. men samboer venter hardt nå [:D][:D][:D]

har vært på 6 uker kontroll og legen sa man kunne ha vondt i såret 6-12 mnd og det er helt normalt.

Ja, æ fødte normalt den her gangen. Ho ville ikke ned i bekkenet, så mulig det e veeeldig trangt der. Dem bestilte jo både vakum og keisersnitt på slutten av fødselen, sia ho ikke kom seg ned og ville ut. Hadde hadd full åpning i timesvis, men fikk ikke presse fordi ho ikke va nede og klar. Måtte opp å gå, opp i senga på knærne. Ingenting funka. Men så kom jordmora på en afrikansk måte å føde på. Ho fant fram et håndklæ. Ho trakk i endan, mens æ trakk i midten. Og så skulle æ trekke jordmora i mot meg mens æ pressa. Og da kom ho ut til slutt.

Så da bestemte gynekologen, som va innom å passa på hele tida, at æ skulle innom på kontroll en stund etter fødsel for å sjekke at alt e normalt inni der.

Bra dem følge opp i hvertfall. :)

ok, da skjønner jeg. er veldig greit dem følger opp.
jeg fikk beskjed jeg kan fødte vanlig neste gang.

Back
Topp