Sex.

Mialille

Forumet er livet
Mange her som enda ikke har hatt sex etter fødsel?
Og dåkker som har hatt sex; kor lang tid etter fødselen tok det?

Æ e baaare nyskjerrig altså. :P

Her tok det 5 uka etter fødsel. Og MED badehetta på. :P
Nu går æ på pillen, og vi bruke fortsatt badehetta. E en pappa som e litt redd for enda en graviditet, så fort. :P

sex? neitakk! ikkje før eg har fått bekrefta at alt står bra til, eller eventuelt fått operert alt som har sunke!! :P (ser for meg urinblære, livmor og livmorhalsvegg på veg ut der nede, eg...) =P

ORIGINAL: sorciere_

sex? neitakk! ikkje før eg har fått bekrefta at alt står bra til, eller eventuelt fått operert alt som har sunke!! :P (ser for meg urinblære, livmor og livmorhalsvegg på veg ut der nede, eg...) =P

Fikk du ikke vite det på 6 ukers kontrollen da?
Legen undersøkte meg og alt da æ va der.
Ho kunne ikke se at æ va sydd engang, og æ revna HEEELE veien der nede.
Så bra jobb av jordmora som sydde meg kan æ si. :)

har ikkje vert på 6 vekerskontroll endå:) han er 6 veke i dag:) og har ikkje kontroll før 20. april fordi fastlegen min er vekke neste veke :P Men ikkje noke stress for min del:P

jøss, då gjorde jm ein kjempejobb, ja!!:)

har ikkje vert på 6 vekerskontroll endå:) han er 6 veke i dag:) og har ikkje kontroll før 20. april fordi fastlegen min er vekke neste veke :P Men ikkje noke stress for min del:P

jøss, då gjorde jm ein kjempejobb, ja!!:)

Okei. Men da får du nok beskjed da. ;)
Æ hadde litt stress da. Begynte å bli litt nøden altså. :P Og æ va ikke aleina om den. :P

Kjempe jobb. *fornøyd*

gubben min våger ikkje å hinte ein gong.. han prøvde ein gong, men då fekk han slengt i tryne at han ikkje stilte opp på slutten av graiditeten, så no har eg vent meg til å ikkej ha behov...   (eg gjekk LENGE å gleda meg til å få bruke den...;P) 

gubben min våger ikkje å hinte ein gong.. han prøvde ein gong, men då fekk han slengt i tryne at han ikkje stilte opp på slutten av graiditeten, så no har eg vent meg til å ikkej ha behov...   (eg gjekk LENGE å gleda meg til å få bruke den...;P) 

Haha. :P
Ja, da har han ingenting han skal klage på altså. :P

Og selvfølgelig, det var ikke jeg som hadde lyst først. :P Eller behov. :P

hahaha:P ja,sant?!:P men var det ein fin opplevelse? gjekk det bra? kjente du noke? (tenker jo at det måvere plass for ei 1,5 liters flaske uten å møte motstand...) :Pkjente han noke?:P

hahaha:P ja,sant?!:P men var det ein fin opplevelse? gjekk det bra? kjente du noke? (tenker jo at det måvere plass for ei 1,5 liters flaske uten å møte motstand...) :Pkjente han noke?:P

Tja.. Det har vært bedre, for oss begge vil jeg nok si. Men det gikk bra ja. :P Kjente noe begge to, men ville nok kjent mer om vi ikke hadde brukt kondom, som vi ALDRI har gjort før. Men det har blitt bedre siden den gang. :P

Tok 4 uker. Men nå er det 2 uker siden sist, for jeg satte inn spiral og har småblødd kontinuerlig siden dengang [:'(] Er livredd for infeksjoner og slikt. Tror jeg må ringe legen før jeg tør ha sex igjen.

hehe... det skjer nok snart. Kan ikke føle fødselen på kroppen i det hele tatt. Og godt er det. Så føler meg klar. Men må få skaffa noe greier først;)
Etter Jeg fikk Vilde gikk det skrekkelige 8 mnd!!!!!!!!! hehe... Kan vel si att mannen er utrolig tolmodig. Og jeg vet han elsker meg for annet en senge valsen;)

tok 4 uker [:)]

Eg skal få sjekket meg nedentil på onsdag og så trur eg at mannen får ta seg ein tur til legen sin. 

tok 5 uker, og va rååååklar sjøl denne gangen[:D][:D][:D]

hehe

tok under 3 uker her.. da var jeg ferdi å blø. ble ikke sydd etter fødselen.

Var klar etter et par uker, noe som var velkomment siden jeg ikke har hatt lyst på sex siden jeg ble gravid, men jeg blødde veeeldig lenge, så vi hadde ikke sex før det var gått 7 uker.

8 uker.
Ikke vært hos legen enda jeg.... [:o] Tør ikke. Hater alt sånt! Men alt er som det skal der nede, det vet jeg[:)] Aldri funka så bra før, hehe[:D]

Leah Madeleine er 12 uker på tirsdag og vi har ikke enda hatt sex og langt i fra det enda pga ks såret mitt gjør enda vondt [&o]

ORIGINAL: PhillipOgLeah

Leah Madeleine er 12 uker på tirsdag og vi har ikke enda hatt sex og langt i fra det enda pga ks såret mitt gjør enda vondt [&o]

Huff da.. :S

Back
Topp