Sex og sånn....

Er ikke redd for å skade noe, men heller for å begynne å blø. Slet med en polypp i underlivet en stund som gjorde at jeg blødde litt under sex, og det var ikke noe kul opplevelse! Det er mest for min egen selvfølelse at jeg holder meg litt passiv akkurat nå.
Åja ☺️ Skjønner ☺️
 
Hadde oss før første gang igår siden befruktning[emoji87] Var veldig godt[emoji23][emoji6][emoji8] Var litt redd etterpå for å se blod... men ikke blødd noe heldigvis.
 
Har ikke hatt oss siden befruktingen... Er rett før jeg faktisk klikker i vinkel.
 
Hatt oss to ganger siden befruktningen (22 dager siden), og det kommer alltid litt rosa på papiret etter samleie, så har vel skjøre slimhinner.. men blir med det også. Selv er jeg ikke sååå «intressert» i kos, men så var det dette jeg tidligere nevnte med gubben da.. haha!
 
Hatt oss to ganger siden befruktningen (22 dager siden), og det kommer alltid litt rosa på papiret etter samleie, så har vel skjøre slimhinner.. men blir med det også. Selv er jeg ikke sååå «intressert» i kos, men så var det dette jeg tidligere nevnte med gubben da.. haha!

Er nok slimhinnene ja :) Ja, disse mannfolka må jo få litt så de ikke går i fistel :laughing002
 
Vi bor ikke sammen enda,og siden vi begge har barn fra før så har det ikke latt seg gjøre rett og slett... og jeg kjenner jeg går på veggen snart :confused::confused:
Stemmer, husker å ha lest at du skrev dere ikke bodde sammen! Får håpe det blir kos snart :p:p
 
Back
Topp