Sex og sånn....

Vi koser sånn ca hver dag når han er hjemme[emoji56] han er to uker borte og fire uker hjemme. Så er litt ekstra stats den første uke når han kommer hjem[emoji28] men er veldig spent på om sexlysten kommer til å endre seg. Håper ikke det blir alt for lite[emoji56]
 
Er det bare meg, eller er man litt ekstra «ømfintlig» der nede når man er gravid? Husker det fra forrige svangerskap også, at jeg som oftest blødde (eller rosa på papiret) da jeg var på toalettet etter sex. Men ingenting mer.
 
Er det bare meg, eller er man litt ekstra «ømfintlig» der nede når man er gravid? Husker det fra forrige svangerskap også, at jeg som oftest blødde (eller rosa på papiret) da jeg var på toalettet etter sex. Men ingenting mer.

Stemmer det :) Slimhinnene generelt er litt mer «ømfintlig».
 
Men det er ikke farlig å ha sex sant ?
Liksom... kan man ha det litt «røft og tøft» eller må man ligge i misjonæren hele tiden ? :oops::happy::happy::happy:
 
Men det er ikke farlig å ha sex sant ?
Liksom... kan man ha det litt «røft og tøft» eller må man ligge i misjonæren hele tiden ? :oops::happy::happy::happy:
Jeg fikk rosa av papiret av misjonær ... hahaah! Så da tør jeg hvertfall ikke noe annet!!! Men nå har gubben fått sitt, og jeg fred. Hahahaha
 
Men det er ikke farlig å ha sex sant ?
Liksom... kan man ha det litt «røft og tøft» eller må man ligge i misjonæren hele tiden ? :oops::happy::happy::happy:

Så lenge du ikke har fått beskjed av gynekolog/lege om noen restriksjoner så kan man vel holde på som man ønsker :bounce
 
Hørt og lest at det ikke skal «gå ann» at samleie kan ødelegge en eventuell spire?

Jeg har fått 10 ukers samleie og treningsforbud :wacky:

Pga tidligere SA. Går og på blodfortynnende av samme årsak.
 
Så lenge du ikke har fått beskjed av gynekolog/lege om noen restriksjoner så kan man vel holde på som man ønsker :bounce
Ja er det jeg tenker også.. og som hun over her sier så skal det jo ikke være mulig å ødelegge en spire med sex med mindre det er en medisinsk årsak som kan føre til noe liksom
 
Back
Topp