Sex i første termin

Jeg er gravid for første gang, og synes det er veldig skummelt. Han er også litt nervøs, så vi har bestemt oss for å vente litt i alle fall. Vet ikke om det blir helt til uke 12, men en liten stund i alle fall :)

Har hatt mye sex, både i første svangerskap og nå. Har ikke noe å si, penis kommer ikke helt inn til frøet :)

Fikk beskjed både av privat gynekolog og sykehuset. Så selvom begge savner sengekos, må vi vente

❤️01.01.15❤️

Her foregår alt som normalt

Januar 2015
MA uke 12 2013
Oktober 2012 ❤
MA uke 13 2012

Sist gang jeg var gravid, hadde jeg og mannen sengekos omtrent når jeg var 4+4. Tidlig om morgenen sto jeg opp med blodig truse og SA var et faktum. Derfor har jeg sagt plent nei til mannen denne gangen og stakkar får seg ikke noe kos. Tenkte spør om hvordan dere andre ligger an på den fronten. Er ting som før positiv test eller kanskje mer eller mindre?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er i akkurat samme situasjon. Jeg mistet i Sa for 2.5 år siden (har født en jente etter det). Men den gangen jeg mistet begynte blødningen rett etter sex ca 6 uker på vei. Legene sa det ikke hadde noen sammenheng med sexen å gjøre, men tankene er der alikevel. Derfor har jeg ikke turt å ha sex enda, selv om jeg nå er 8 uker på vei og har sett hjerte slå. Tenker at jeg venter et par uker til så tar jeg sjansen. Legen min sa at sex og SA ikke har noen sammenheng og at jeg hadde mistet den gangen uansett. Men vanskelig å legge de tankene helt til side...

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp