Sex i første termin

CocoChanel Mademoiselle

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Novemberlykke 2016
Sist gang jeg var gravid, hadde jeg og mannen sengekos omtrent når jeg var 4+4. Tidlig om morgenen sto jeg opp med blodig truse og SA var et faktum. Derfor har jeg sagt plent nei til mannen denne gangen og stakkar får seg ikke noe kos. Tenkte spør om hvordan dere andre ligger an på den fronten. Er ting som før positiv test eller kanskje mer eller mindre?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kan og nevne at jeg vet at det egentlig ikke skal ha noe å si, men har fått litt skrekk nå og tør ikke ta noen sjanser

Her er det stopp på sengekosen for en liten stund.. Vet jo også at det ikke skal ha noe å si, men tørr ikke ta sjansen.. Etter kjemisk i Mars og April, går jeg fortsatt litt å venter på å begynne å blø igjen... Men håper jo jeg klarer å slappe litt mer av om en uke eller to :) Er bare 4+1 i dag..

Jeg også har det sånn, tør ikke ha noe sex før det er har gått 12 uker.. Er 7+6

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi hadde det frem til sist uke, da kom det en bloddråpe etter og smerter, har vært hos hun og tatt ul og alt var bra med spiren. Men Gyn sa at jeg da bør avvente i 2 uker og om jeg får liten blødning til, så avvente 2 uker til.. Så tror heller det blir stopp en liten stund:)

Termin: 14.januar 2015?❤️

Det er som før, sjelden kost ;)

Neida, hvis overskuddet og lysten er der så gjør vi det. Men vet jeg har lettere for å få uvi når jeg er gravid, så er nøye med hygienen.

Jeg tørr ikke å ha sex nå. Spesielt da jeg kjente igår (tror det var igår, laget tråd i prøve-forumet om det) at tappen ligger veeeeeeeldig lavt. Tenkte å ta en tur til GU, men jeg tørr ikke eog da får jeg ikke meg selv til å bstille time..!

Her humpes det ofte, så satser på at spira har klort seg godt fast ;)
Men hadde jeg mistet en gang hadde jeg sikkert vært mer skeptisk og redd.

<3Gutt&Jente 2005. Gutt 2008<3
Bonusbarna jente 2002&gutt 2006
<3 termin 06.01.15<3

Ikke vært noe sengekos enda.. Lysten min har vel ikke akkurat vært noe å rope hurra for, og jeg vet ikke om jeg tør enda heller :p

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Kan fint ha sex som vanlig :) Det skal ikke forårsake en SA. Da er det av andre grunner... Selvom man tenker at det er grunnen.

Her blør jeg så lett, men gleder meg til uke 10-12 ca. Da skal jeg tørre :D :P

Vet det ikke er farlig, men tørr ikke enda:p

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Har sex som vanlig:) Eller litt mindre er det da jeg er litt trøttere nå og lysta litt mindre, men er ikke nervøs for at det er det som skal forårsake sa.

14. Januar 2015?

Har ikke hatt sex siden unnfangelsen vi. Men det har litt med at jeg bruker Crinone nå, og det er et griseri så det frister ikke

Så kjekt å lese at det er ikke bare meg da:). ... måtte fortelle dette så han slutter å prøve seg noe mer frem til uke 12 :P

Her er det som vanlig!! ;) selv om lysten min er tiltider mindre når eg e veldig sliten og når eg e uggen/små kvalm!!

Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Sist gang jeg var gravid, hadde jeg og mannen sengekos omtrent når jeg var 4+4. Tidlig om morgenen sto jeg opp med blodig truse og SA var et faktum. Derfor har jeg sagt plent nei til mannen denne gangen og stakkar får seg ikke noe kos. Tenkte spør om hvordan dere andre ligger an på den fronten. Er ting som før positiv test eller kanskje mer eller mindre?

her har vi hatt sex hver dag siden positiv test, tror ikke det har noe å si, sittern så sittern ;)

Sist jeg vatr gravid og hadde sex kom det litt blod, og en liten uke etter kom det mer-endte i en sa. Denne gangen har vi ikke hatt så mye sex enda, men blir nok normalt..:) sist gjor det litt vondt, tror også det skyldes lav tapp.. men fikk lagt meg annerledes og det ble digg igjen!;) men jeg har tenkt litt på tappen.. er det vanlig at den er så lav? Og kommer den til å være så lav resten av graviditeten?!..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp