sex etter fødsel

Vi har ikke tenkt tanken pga junior hyllskriker etter 2 sekunder viss noen legger han ifra seg :rolleyes:
 
Er ikke i nærheten av å ha lyst på det ennå! Forrige gang satte jeg til slutt en dato for det - seinest 3 mnd etter fødsel. Da skulle vi ha det uansett. Var redd for å aldri få lyst igjen hvis jeg ikke "hoppet ut i det". Følte meg helt traumatisert der nede. Men til min overraskelse blei det veldig bra:) Jeg fikk mye lettere og kraftigere orgasmer etter fødselen:) Akkurat nå er jeg så underernært på søvn at det er det eneste jeg vil når jeg får mulighet. Sexlysten kommer nok etterhvert;)
 
2 uker siden fødsel, og greide ikke vente lenger. Har følt meg klar i en uke... Var ikke sånn etter de to forrige fødslene, så mannen ble veldig overrasket, for han hadde sett for seg 4-5 uker til uten.
 
Er ikke klar for det enda, er 13 dager siden fødsel nå.. Blør fortsatt og stingene sitter fortsatt i. Er det forresten noen som vet hvor lenge stingene skal sitte? En uke etter fødsel "falt det ene stinget ut", så trodde at de andre også ville bli borte like etterpå.. Ble klipt littegranne, så er ikke mange sting men nok til at jeg kjenner de fortsatt.
 
Hvor lenge bør man bruke kondom mtp infeksjon? Forstår jo at prevensjon kan være kjekt uansett da ;)
 
Back
Topp