sex etter fødsel

Nei, ikke enda, jeg blør fortsatt og har ikke kjøpt kondomer :p
 
Brukte dere kondom da? Er 3 uker siden fødsel her å, og vil gjerne ha sex, men ser det er anbefalt å vente 6 uker pga infeksjoner..?
Vi brukte ikke det.. Mannen kom selvfølgelig ikke inni:p
 
Brukte dere kondom da? Er 3 uker siden fødsel her å, og vil gjerne ha sex, men ser det er anbefalt å vente 6 uker pga infeksjoner..?
Vi har faktisk ikke brukt kondom :/
Han har trekt seg ut begge gangene så han i hvertfall ikke kommer inni :p
 
Gleder meg altså så forferdelig mye til vi kan ha det! Er 22dager siden fødsel så må vel vente litt til?! Men klarer man det? Haha, er helt utrolig altså hvor lyst man får når man ikke "får lov" :laugh:
 
Snuppa er 10 dager, så sex har jeg ikke begynt å tenke på en gang :p hadde etter 5uker sist, men det var bare ubehagelig... så regner med det blir leeeeenge til :p
 
Infeksjonsfaren har ingenting med sæd å gjøre, så så lenge man blør bør man bruke kondom :) *streng* :p
 
Blir å vente til blødningene har gitt seg. Etter forrige fødsel klarte jeg ikke tanken på sex før det hadde gått 8 uker. Nå har det gått 2 uker, og jeg føler meg faktisk klar for det nå
 
Infeksjonsfaren har ingenting med sæd å gjøre, så så lenge man blør bør man bruke kondom :) *streng* :p
Ikke sæden nei, men de færreste jeg har hatt sex med har vasket sin penis grundig før sex... Med andre ord det er selve overflaten på penis som utgjør infeksjonsfaren.. :)
 
Ikke sæden nei, men de færreste jeg har hatt sex med har vasket sin penis grundig før sex... Med andre ord det er selve overflaten på penis som utgjør infeksjonsfaren.. :)
Nettopp :)
 
Blir å vente til blødningene har gitt seg. Etter forrige fødsel klarte jeg ikke tanken på sex før det hadde gått 8 uker. Nå har det gått 2 uker, og jeg føler meg faktisk klar for det nå
Jeg er veldig klar! :p Vi bruker andre metoder, men omg jeg er klar ja :D Ha ha!
 
Back
Topp