Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her + at jeg er litt skeptisk enda mtp ksNei, ikke enda, jeg blør fortsatt og har ikke kjøpt kondomer
Ja ☺ ventet vell mellom 1-2 uker etter fødselen ☺
Ja.. Ventet 3 uker
Vi brukte ikke det.. Mannen kom selvfølgelig ikke inniBrukte dere kondom da? Er 3 uker siden fødsel her å, og vil gjerne ha sex, men ser det er anbefalt å vente 6 uker pga infeksjoner..?
Vi har faktisk ikke brukt kondom :/Brukte dere kondom da? Er 3 uker siden fødsel her å, og vil gjerne ha sex, men ser det er anbefalt å vente 6 uker pga infeksjoner..?
Bah, samme herDet vil jeg ikke tenke på engang
Ikke sæden nei, men de færreste jeg har hatt sex med har vasket sin penis grundig før sex... Med andre ord det er selve overflaten på penis som utgjør infeksjonsfaren..Infeksjonsfaren har ingenting med sæd å gjøre, så så lenge man blør bør man bruke kondom *streng*
NettoppIkke sæden nei, men de færreste jeg har hatt sex med har vasket sin penis grundig før sex... Med andre ord det er selve overflaten på penis som utgjør infeksjonsfaren..
Jeg er veldig klar! Vi bruker andre metoder, men omg jeg er klar ja Ha ha!Blir å vente til blødningene har gitt seg. Etter forrige fødsel klarte jeg ikke tanken på sex før det hadde gått 8 uker. Nå har det gått 2 uker, og jeg føler meg faktisk klar for det nå