Settes i gang imorgen!

Mammatiloliver

Forelsket i forumet
Da blir det inn på sykehuset for å sette i gang fødselen pga høye leververdier...
Gruer meg litt da det en leser virker som om igangsatte fødsler blir mer intense... Men ut må hun;)

Skickas från min iPhone via BV Forum

Lykke til:)
har blitt satt i gang to ganger jeg. Gikk fint det :)

Lykke til og hold oss oppdatert, blir kanskje igangsatt selv og lurer på hvordan det er.

Da blir det inn på sykehuset for å sette i gang fødselen pga høye leververdier...
Gruer meg litt da det en leser virker som om igangsatte fødsler blir mer intense... Men ut må hun;)

Jeg skal og settes i gang i morgen. Hvor langt er du på vei? Jeg er 36+6 n

Lykke til, det går nok helt fint! :) Så misunnelig på dere som får babyene deres om dagen!

Lykke til! :)

Lykke til! Er det en ting jeg har lært fra mine to fødsler - særlig den som ble igangsatt er det å ikke være "sta" når det kommer til epidural. Jo før, jo heller ;)

Jeg er 38+3 imorgen så godt innforbi "normalen":) ultralyd viste litt vekstavvik mellom hode og mage + 9% avvik generellt... Men alt så greit ut:) så da er det bare å få henne ut:)

Lykke til :-) jeg har født 2 barn, ble satt igang første gang, 2 fødsel startet av seg selv. Mem den første fødselen som ble satt igang var apsolutt den beste og raskeste. Så hadde ikke grua meg til det :-)

Ja det er helt rart;) har jo forberedt oss på dette i ca 9 mnd nå, men det ble plutselig veldig virkelig... Vet ikke helt hva jeg føler - det er nesten litt uvirkelig (som ved første fødsel).. Men detblir nok virkelig nok imorgen;)

Da e me på sykehuset og har fått en modningspille... Får en hver sndre time frem til drt skjer noe - kunne ta alt fra timer til tre dager... Så det blir lang ventetid... Sender mannen hjem igjen for litt søvn hvis ingenting skjer frem mot lunsjtid;) (vi bor 5-10 min kjøretur fra sykehuset) :)

Så utrolig spennende! Heia heia heia!

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjempespennende! :D Håper det går rimelig kjapt, så du slipper å vente i dagesvis i alle fall! Lykke til :)

Back
Topp