Settes i gang imorgen!

Håper det skjer noe ganske raskt! Kjedelig å ligge å vente på rier!

Lykke til :)

Masse lykke til altså, håper du slipper å vente lenge før riene tar seg opp skikkelig. :-)

litt rier men ikke mye.. Blir en siste tablett kl 18 og så evt ny omgang imorgen tidlig:) laaang dag kan man si;)

Skickas från min iPhone via BV Forum

Ja det kan ta sin gode tiz. Men du er på sykehuset eller sendte de deg hjem?

Spurte fint om å dra hjem over natten men da bare flirte de av meg...;) fødesengene e virkelig ikje spesiellt komfortable å sove i...:) men når bare mannen åg får en seng ska me prøve å få ng timers søvn...

Må bare spørre jeg ;) hva gjør at du blir igangsatt? Vekstavviket? For det var da vel ikke noe galt med det? Eller? Hadde litt avvik selv, derfor jeg spør, for jordmor sa ingenting om igangsetting... Masse lykke til! :)

Godmorgen:) alt bra her - ingen action desverre... Blir vel ny kur med første tablett kl 08;) har faktisk sove godt med få oppvåkninger:) så i dag vil vi ha frøkna ut;)

Har jo ingen aning om hvordan jeg ligger ann da ny praksis i stavanger er å la være å sjekke modenhet/åpning, ikke ta vannet men la slt skje "naturlig"....:)

Så bra at har sovet godt, får håpe på litt action i dag da :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Da tok de vannet mitt... Men ikke så mye åpning ennå.. Legen sa det va bonus hvis hun kom før midnatt;) nå kommer straks den blivende storebror på besøk;)

Da tok de vannet mitt... Men ikke så mye åpning ennå.. Legen sa det va bonus hvis hun kom før midnatt;) nå kommer straks den blivende storebror på besøk;)

Så kjedelig at det trekker sånn ut! Håper du får baby i natt, da :)

Nå kommer riene tettere, varer lenger og gjør litt vondt... Så satser på at ting er på vei å utvide seg og at vi kanskje har baby før midnatt:) sendte mannen hjem en times tid med guttungen så her ligger jeg og puster;)

Back
Topp