Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri tenkt tanken, og siden jeg ukeshandler ville det vært en umulighet uansett. Jeg har aldri sett noen andre ha barn nede i vognen heller, så kanskje det er forskjellige vaner fra sted til sted?Nei, det meste har emballasje.Gjorde det før, ja. Vesla mi er veldig stor for alderen, så hun vokste fort ut av setet.
Det er jo ingen mat man legger oppi der som ikke har emballasje, eller evt. skal skrelles uansett.
For noen er det visst det, for meg er det ikke detEr det noe problem med å gjøre det?
Nei, det meste har emballasje.
Men hvis det feks er kommet bakterier fra en hundebæsj i vogna, den setter seg på melkekartongen, du tar kartongen ut av posen, setter den på benken, tar ut andre matvarer (med bakterier fra kartongen på hendene), du setter den inn i kjøleskapet, den er borti andre flasker/kartonger osv, så er plutselig de bakteriene spredd rundt omkring på kjøkkenet ditt og i kjøleskapet.
Emballasjen på feks salat eller annen mat legger du kanskje på skjærefjøla før du begynner å skjære opp, voila, bakteriene er i maten.
Jeg mener ikke man skal være hysterisk, men det er jo noe å tenke på.
Ungene her har sittet i vogna, men ikke på matbutikken.
Jeg tenker ikke så mye på det selv, men har skjønt at andre tenker på det.Å tenke sånn mener jeg blir hysteri uansett. Jeg bryr meg ikke hvor mange bakterier det er på ditt og datt hjemme med normalt renhold, for når vi ikke blir syke av det så gjør det jo ingenting.
For en person med bakteriefobi, ocd osv, så kan det faktisk være ganske ille. Det er lov å ta hensyn til andre også, og ikke la skitne barnesko vandre fritt i handlekurver som andre også skal bruke. Ikke alle som gir blanke i bakterier.Å tenke sånn mener jeg blir hysteri uansett. Jeg bryr meg ikke hvor mange bakterier det er på ditt og datt hjemme med normalt renhold, for når vi ikke blir syke av det så gjør det jo ingenting.
For en person med bakteriefobi, ocd osv, så kan det faktisk være ganske ille. Det er lov å ta hensyn til andre også, og ikke la skitne barnesko vandre fritt i handlekurver som andre også skal bruke. Ikke alle som gir blanke i bakterier.
Jeg tenker ikke så mye på det selv, men har skjønt at andre tenker på det.
Står skilt på ene rema1000 butikken her faktisk..
Og dette jeg skrev har jeg sett som argument ;-)