Setter du barna oppi handlevogna?

Ikke ofte, men det har hendt.

Det har vel skjedd ei gang :)
Foreløpig passer han i setet :)

Varne er jo pakket inn da, i embalasje så ser ikke problemet... Er da like ille med alle som har tatt på varen før du får den ;)
Det meste er i emballasje ja. Og vognene er ikke rene uansett.

Men jeg pleier f.eks ikke vaske melkekartongene. Og verdsetter at det ikke er søle og skitt under dem.

Og ikke alle ser an skoene. (tydeligvis. Det er både unger i vått regntøy og de som faktisk, muligens uten at noen vet det, tråkket o en katte/hundedritt utenfor butikken som sitter i vognene.
Og ikke alle ser likt på problemstillingen heller. Særlig de som ikke har eller har hatt småunger på en lang stund. Og faktisk butikker som ber om at man ikke gjør det. Så ja, det anses som problematisk av "resten av samfunnet" liksom.

Ja det gjør jeg :p

Ja, da jeg var alene med de og de var veldig små. Så satt f.eks 1-åringen i setet og og 2-åringen oppi vogna. Han stakk av hele tiden, så måtte det hvis vi skulle få mat :P

Vel, jeg gjør det som passer meg og barna jeg evt skulle ha med meg på butikken. Vil gutten ha egen vogn å trille, får han det. Er han trøtt og vil sitte, får han valget mellom setet og oppi vogna.

Ikke hatt behov for det enda.

Det meste er i emballasje ja. Og vognene er ikke rene uansett.

Men jeg pleier f.eks ikke vaske melkekartongene. Og verdsetter at det ikke er søle og skitt under dem.

Og ikke alle ser an skoene. (tydeligvis. Det er både unger i vått regntøy og de som faktisk, muligens uten at noen vet det, tråkket o en katte/hundedritt utenfor butikken som sitter i vognene.
Og ikke alle ser likt på problemstillingen heller. Særlig de som ikke har eller har hatt småunger på en lang stund. Og faktisk butikker som ber om at man ikke gjør det. Så ja, det anses som problematisk av "resten av samfunnet" liksom.

Og butikken selger f.eks. blader og bøker også, kjipt å få søle på det. Og melposer o.l.

Har gjort det med barn jeg har passet osv, men tror alltid skoene har blitt tatt av først.. Ekkelt om folk bare slenger barn med skitne sko oppi vognene jeg skal ha mat i. Det hjelper ikke at varene er innpakket heller altså! Jeg skal jo ta på forpakningen når jeg lager mat, og syns ikke det er greit at jeg må vaske fingrene for hver kartong jeg har rørt! Skikkelig ekkelt, synes jeg.

Må jo spørre. :p Mener da så klart oppi selve vogna, ikke setet ment for ungene.

Nei. Brukte det setet som barn skal sitte i. Nå går han ved siden av med egen handlevogn ;) Hvis barnet var rent og pent (uten søle/møkk og sko) så hadde jeg ikke reagert. Men har sett folk som har snørrete unger med skittent regntøy og gjørmete sko i handlevognen, synes det er litt ekkelt mtp at folk legger matvarene sine i vognen. Kanskje jeg er litt sær

Han vil ikke sitte i setet, så da blir det oppi vogna.

Back
Topp