Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke i nærheten en gang :/
Har nettopp lært å kravle her..
Går til fysio minst en gang i uka med Felix og trener masse hjemme, så det går sakte men sikkert framover![]()
Han er prematur, så er vel derforHs sa til meg at det vanligste var at de satt seg opp rundt 10 mnd, er det nødvendig med fysio da? Eller det er kanskje pga noe annet?![]()
Åja, tenkte ikke så langt jegHan er prematur, så er vel derfor![]()
Han er prematur, så er vel derfor![]()
Åja, tenkte ikke så langt jeg![]()
Stemmer, det er derfor -han har jo passert 10mndr han nå.
Han skulle ikke nødvendigvis klart å sitte selv om han var terminfødt, men sliter ganske mye med motorikken :/
Han får 1mnd til på seg og hvis ikke fysioterapauten syns framgangen hans er tilfredsstillende innen da, blir vi henvist til sykehuset til en nevrolog.
Setter seg ikke opp selv, sitter stødig i tripptrappen når han spiserså er vel ikke så lenge til. Begynte i forrigårs å dra seg opp på knær på tvbenken
så nå løper jeg rundt og passer på han ikke skal slå seg
*hønemor*
Men er det ikke naturlig å gå etter korrigert alder eller hva man kaller det? Han er jo egentlig ikke eldre selv om han kom ut før...Stemmer, det er derfor -han har jo passert 10mndr han nå.
Han skulle ikke nødvendigvis klart å sitte selv om han var terminfødt, men sliter ganske mye med motorikken :/
Han får 1mnd til på seg og hvis ikke fysioterapauten syns framgangen hans er tilfredsstillende innen da, blir vi henvist til sykehuset til en nevrolog.
Åja, han er over 10 mnd ja, men da skjønner jeg! Får satse på at han brått gjøre store fremskritt damasse lykke til
![]()
![]()
Forstår hva du menerMå si at jeg gleder meg fryktelig til hun kan sitte selv. Hun er snart for stor til å ligge i det setet i badebalja, tenkt så enkelt å kunne sitte å bade! Eller sitte å leke, kle på henne mens hun sitter, sitte mer enn 5 min ved spisebordet osv. Føler at hverdagen kommer til å bli lettere da! Men det ser ikke ut som om frøkna har dårlig tid![]()