Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig vanlig de ligger i seteleie så tidlig, som regel snur de segVi var på en kontroll på sykehuset i dag, der vi oppdaget at barnet har lagt seg i seteleie.Er 33+2 i dag. Noen som har erfaringer med at de snur seg senere?
![]()

Vi skal på kontroll igjen 4. Juni. Håper hun også snur seg! Vi skal også prøve vendig om hun fortsatt ligger i sete tenker jeg. Er heller ikke så gira på setefødsel, men heller det enn keisersnitt for min del34+0 i morgen og her ligger a i sete og på tversskal på kontroll 26 mai og 6juni for å se om hun snur.
Har hun ikke snudd seg den 6 juni vil de etterhvert forsøke vending da jeg ikke vil ha setefødsel.
Min hadde snudd seg fra tverrleie og ned med hodet, men har vært veldig bevegelig begge siste kontrollene. Så fortsatt litt spent, kjenner jegHar babyen snudd seg for noen av dere? Eller er det ingen endring enda?
@Sep2018 @Mekanikerfrue @Havstjerne @Minsten2025 @Nurk25
Her har hun lagt seg i hodeleieHar babyen snudd seg for noen av dere? Eller er det ingen endring enda?

Hvor langt var du på vei når hun snudde seg? Eller når du fikk det bekrefta?Her har hun lagt seg i hodeleie![]()
Hun har vært ganske sikker på hver kontroll fra jeg var i uke 34+0, men da sa hun også at hun i teorien kan snu seg mange ganger til ettersom hodet var bevegelig. Jeg opplever at hun har holdt samme posisjon siden, men har ikke fått bekreftet at hodet har festet seg i bekkenet enda. Skal på ny kontroll i morgen, da er jeg 37+2. Håper hun er festet daHvor langt var du på vei når hun snudde seg? Eller når du fikk det bekrefta?

SnuddHar babyen snudd seg for noen av dere? Eller er det ingen endring enda?
Ca uke 37 snudd. Hode festa godt.Snudd![]()
Snudd her ogsåHar babyen snudd seg for noen av dere? Eller er det ingen endring enda?
Var på kontroll i dag. Jm mente fortsatt hun lå i hodeleie. Men helt til slutt spurte hun om lov til å teste et nytt lite ul-apparat de nettopp hadde fått, bare for å øve seg litt. Og da viste det seg jo søren meg at hun ligger i seteleie!!! Og har gjort det hele tiden daHvor langt var du på vei når hun snudde seg? Eller når du fikk det bekrefta?
37+2 i dag.
Så rart at dem ikke så det første gangen at hun lå feilVar på kontroll i dag. Jm mente fortsatt hun lå i hodeleie. Men helt til slutt spurte hun om lov til å teste et nytt lite ul-apparat de nettopp hadde fått, bare for å øve seg litt. Og da viste det seg jo søren meg at hun ligger i seteleie!!! Og har gjort det hele tiden da37+2 i dag.
Fy søren - så nå ble det mye tanker her!
Time på sykehuset på tirsdag til ultralyd og samtale for å planlegge hva vi skal gjøre.
Har veldig lite lyst til å prøve vending
Skummelt med setefødsel for min del siden jeg har en svært rask og en styrtfødsel bak meg, i tillegg til rift grad 3/4 forrige gang..
ligger da med hodet langt ned?