Seteleie

Friluftsjente

Forelsket i forumet
flere som har baby med hodet oppover? Er nå 33+5 og de sier jo at baby kan snu seg alle veier og at de ikke gjør noe med det før senere evt, men jeg begynner å føle at denne babyen liker seg i seteleie.. fikk tips av jordmor om noen «øvelser» jeg kunne prøve å gjøre de neste ukene, prøvd litt men ganske sikker på at posisjonen er den samme.
 
32+0 i dag. Her ligger han/sitter han i seteleie. Vært i seteleie siden tidlig UL.
 
Hadde seteleie med forrige og lille i magen nå er foreløpig i sete også. Jeg gjør spinning babies øvelser hver dag og går til behandling for å skape mer plass i bekkenet. Jeg vet ikke om bebis snur seg, syns bevegelsene er ulike stadig vekk. Vet også noen sverger til akupunktur - Vibeke Fjeld på Majorstuen om du bor i Oslo området.
Er de i seteleie kan de vurdere vending fra uke 37 hvis forholdene ligger til rette. Hvis ikke får man valget mellom vaginal fødsel og keisersnitt :dummy:
 
Forward leaning inversion :happy: knærne på f.eks. sofaen, og hodet og hendene foldet nede på gulvet. Snu deg, rett og slett, for å lure baby som kan forskjell på opp og ned ;)
 
Back
Topp