Spennende altså!Da blir det ytre vendingsforsøk på fredag, spennende!
Hvis det ikke går, har du bestemt deg for hva du gjør da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende altså!Da blir det ytre vendingsforsøk på fredag, spennende!
Lykke til, det går nok bra
Tusen takk!Lykke til!
Tusen takk! Godt å høre at det ikke var vondt!Lykke til det går bra! Gjorde det med mitt forrige barn, ikke vondt, litt ubehaglig, ble litt kvalm eneste!
Legen anbefalte faktisk planlagt keisersnitt dersom vendingen ikke fungerer, så da tror jeg kanskje det blir detSpennende altså!
Hvis det ikke går, har du bestemt deg for hva du gjør da?
Å ja? Hvorfor anbefalte han det, er det et lite sykehus?Legen anbefalte faktisk planlagt keisersnitt dersom vendingen ikke fungerer, så da tror jeg kanskje det blir det
Ja, må til Kristiansand, ca en time lenger unna dersom jeg går for setefødsel, så mulig det er derfor. Men jeg har også en kronisk sykdom som gjør at jeg følges ekstra nøye opp, så kan være det også spiller inn. Skal spørre litt mer på fredag!Å ja? Hvorfor anbefalte han det, er det et lite sykehus?
Ja det er jo ikke alle steder de gjør det forstod jeg. Krever jo mye personale også.Ja, må til Kristiansand, ca en time lenger unna dersom jeg går for setefødsel, så mulig det er derfor. Men jeg har også en kronisk sykdom som gjør at jeg følges ekstra nøye opp, så kan være det også spiller inn. Skal spørre litt mer på fredag!
Å nei! Æsj å!!Vendingen funket ikke. Nå er det bare å håpe på at hun snur seg selv innen ny kontroll om en uke
Veldig kjedelig! De to legene jeg hadde i dag var litt mer åpne for setefødsel i Kristiansand, så nå må vi visst bare avgjøre hva vi ønsker.Å nei! Æsj å!!
Får du time til KS når du er på neste time?
Ja men så bra, det er så fint å kunne velge selvVeldig kjedelig! De to legene jeg hadde i dag var litt mer åpne for setefødsel i Kristiansand, så nå må vi visst bare avgjøre hva vi ønsker.