Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det lurer jeg også på. Skal på ultralyd i morgen på sykehuset, så da skal jeg spørre. Er 34+3 nå, og han ligger ikke riktig vei...
Det lurer jeg også på. Skal på ultralyd i morgen på sykehuset, så da skal jeg spørre. Er 34+3 nå, og han ligger ikke riktig vei...
Uff..jeg var så redd pga blødningene at jeg slet med å konsentrere meg om å følge med på det han sa. Så glemte helt å spørre. Min hadde jo visst snudd seg riktig vei, så jeg var letta over det...Hei, fikk du spurt om det da du var på kontroll?spent på å høre hva de sa om det.
![]()
Uff..jeg var så redd pga blødningene at jeg slet med å konsentrere meg om å følge med på det han sa. Så glemte helt å spørre. Min hadde jo visst snudd seg riktig vei, så jeg var letta over det...
Av jordmor.Fikk du henvisning til ultralyd fra lege eller jordmor?
Jeg har også neste jordmortime i uke 36(+3). Det er da en vurderer snuing, og det er ikke for seint.Jeg tror det er ca 50% sjanse for å få til vellykket vending, men noen snur seg tilbake igjen. Jeg er litt bekymret selv, siden jeg ikke vet hvilken vei babyen ligger. Legen antok at hun lå i sete siden jeg ikke har kjent spark øverst. Skal ikke til jordmor før uke 36+6, er ikke det veldig sent? Er i uke 35+3 nå. Vurderer å få en time tidligere for å finne ut hvilken vei hun ligger, evt få henvisning til ultralyd.
Kan babyen ligge i hodeleie selv om jeg ikke har kjent spark oppover?
Jeg har også neste jordmortime i uke 36(+3). Det er da en vurderer snuing, og det er ikke for seint.
Babyen kan vel ligge med rumpa ut og sparke innover. Kanskje du ikke kjenner det så godt da. Hvor kjenner du evt hikking?
Du skal ikke på innskriving da?Jeg kjenner hikking nederst ved lysken men hu ligger fortsatt i seteleie!
Men håper jordmor vet hvorfor jeg har fått time på sykehuset den 15. For jeg aner ikke hvorfor.
Jeg tror det er ca 50% sjanse for å få til vellykket vending, men noen snur seg tilbake igjen. Jeg er litt bekymret selv, siden jeg ikke vet hvilken vei babyen ligger. Legen antok at hun lå i sete siden jeg ikke har kjent spark øverst. Skal ikke til jordmor før uke 36+6, er ikke det veldig sent? Er i uke 35+3 nå. Vurderer å få en time tidligere for å finne ut hvilken vei hun ligger, evt få henvisning til ultralyd.
Du skal ikke på innskriving da?
Ok, det var jo litt beroligende, takkJeg har også neste jordmortime i uke 36(+3). Det er da en vurderer snuing, og det er ikke for seint.
Babyen kan vel ligge med rumpa ut og sparke innover. Kanskje du ikke kjenner det så godt da. Hvor kjenner du evt hikking?
Jeg tror det er ca 50% sjanse for å få til vellykket vending, men noen snur seg tilbake igjen. Jeg er litt bekymret selv, siden jeg ikke vet hvilken vei babyen ligger. Legen antok at hun lå i sete siden jeg ikke har kjent spark øverst. Skal ikke til jordmor før uke 36+6, er ikke det veldig sent? Er i uke 35+3 nå. Vurderer å få en time tidligere for å finne ut hvilken vei hun ligger, evt få henvisning til ultralyd.