Det var synd. Heldigvis kommer babyen ut på den ene eller andre måten uansett!![]()
Ja for det hadde Vært en fin løsning ja det er helt sikkert, ut kommer den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var synd. Heldigvis kommer babyen ut på den ene eller andre måten uansett!![]()
Hvordan fungerer det da?![]()
Spurte akupunktøren min i dag, det er visst noen punkter for tykktarmen de setter. Det skal stimulere musklene i tarmen, som da skal presse på livmoren slik at babyen etterhvert blir snudd. Hun sa at det ikke finnes noen risiko ved å gjøre det som ved manuell snuing, og det funker visst for 60-70%![]()
Man får noen nåler en halvtimes tid eller noe, og så skal visst de punktene stimulere til at babyen snur seg på et eller annet vis. Kan ikke teorien altså, bare vet at det har funket for flere![]()
Nå jeg snakket med hun damen som tok på meg. Så snakket hun om noen punkter som aktiverte noe med nyrene eller noe sånt. Hehe og så har jeg lest at deg er 20 % som snur seg etter behandling. Så her er det noe rart ute å går Hehe. . Kan for all del Være at hun jeg var hos ikke hadde så peil på dette. Men rart de sier forskjellig.![]()
Typisk hvis jeg har funnet den ene dama som ikke kan dette :/![]()
Hehe jaJa det hadde i så fall vært synd. Hadde du blitt anbefalt eller lest om henne fra før?
Hehe jajeg bare søkte litt på nett om noen som tok den behandlingen. Og så ringte jeg å snakket med henne. Hun hadde hadde hatt flere gravide der. Og noen nylig. En som hadde snudd seg og ei annen ikke...
Nå skal jeg på sykehuset imorgen da.. så for se hva det blir til![]()
Ja en for jo håpe detOk, da burde hun jo ha peiling![]()
Da får du ha masse lykke til i morgen!![]()
Det er veldig fristende å Google alt! Jeg har hatt en tendens til det i alle fall!Jeg prøver å tenke at det er en mening med alt, hvis hun ikke snur seg så er det en grunn til det. Ut skal hun i alle fall og om ikke lenge har både du og jeg prinsessene våre på brystet <3
Skal teste ut noen øvelser så får vi se! Foreløpig er hun sta! Min første også![]()
For all del, ikke google..Det gjør det bare mer gærn og stressa..
Det er fortsatt god tid å snu seg på, men noen bebiser er så stabeister at de for all del i verden ikke vil snu seg.. ( min mor hadde tredje mann i sete leie, de prøvde å snu ho, men til ingen nytte - Ho var ordentlig sta så der ble det KS ) ...
Men sunn og frisk 20 åring i dag..
Håper trollungen din snur seg snart og fester seg. :=)
Har Vært på legitime på sykehus idag. Ble ikke snuing idag men har fått time til å snu på fredag. Legen mente at hun ikke var så langt nedi bekkenet ar det kunne Være mulig å prøve. Men får vente å se til fredagenfikk ul og hun veien 2670 nå så ligger 6% under.men ingen fare. Hun hadde alle trivseltegn som hun sa
![]()
Ååh! Spennende!Håper legen får til å snu eller at hun snur seg selv før den tid! Blir Legetime på meg imorra, veldig spent!
Så bra at snuppa di trivdesingenting er bedre! Si fra hva som skjer på fredag da!
Ja håper jeg ogsådet skjønner jeg godt
spennende!skal du ha Ul da? Eller vet du om noe skal gjøres?Da er jeg spent for deg I morgen
![]()
Jeg aner ingenting! Bare at jeg skal til overlege på sykehuset. Håper jeg får ultralyd, alltid så fint å se lillegullJeg håper bare jeg får litt mer informasjon om setefødsel og sånt
![]()
Hei! Her sitter også frøkna i seteleie, skal på sykehuset på kontroll i morgen. Spent!
Takk det samme! Vi får oppdatere hverandre her inne i etterkantSamme som meg! Masse lykke til![]()