Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er vi helt likt daMin lille jente ligger fortsatt i seteleie :/ uke 36+2. Skal på sykehuset og sjekke på onsdag så da får jeg vel vite litt mer.![]()
Prinsen min lå i seteleie, men plutselig to dager etter hadde han snudd seg til tverr leie - Dette var for noen uker siden vel å merke - Men nå ligger han godt ned med hodet festa faktisk...Så de kan fint snu seg, og er du flergangsfødende er livmora litt større og mageboeren har litt større plass..
![]()
kjenner at hun er litt frem og tilbake. Føles som er i tverrleie noen ganger. hos jordmor sitter hun alltid med hodet opp:O begge meg og bror min lå i seteleie også. Så kan jo være det erf noe med formen på livmor. Er førstegangs 
Da er vi helt likt da36+2 idag jeg også. skal på sykehuset til tirsdag for manuell snuing. For å høre hva legen sier. men det et satt opp manuell snuing. Gjør du øvelser da for å prøve å få baby til å snu seg selv?
Jenta mi ligger også fortsatt i seteleie 36+3. Jeg skal på ny UL på onsdag, så får vi se. Det har ikke blitt nevnt noe om manuell snuing for min del, men det er planer om å ta CT av bekkenet for å se om jeg kan føde vaginalt. Jeg er 2. gangs, men tvillingene mine blei født i uke 31 og var så små at jeg må få sjekka ut om bekkenet er stort nok til setefødsel. Er veldig spent!
Ja det var gøyjeg har sagt at jeg ønsker vending så lenge legen sier at det går fint for baby og mi morkake ligger foran. Så får høre hva de sier.
Baby her lå vel litt under sa jordmor 5% eller noe. De måler jo om du vil ha plass i bekkenet. Så det blir neste steg for meg om hun ikke vil snu seg.
Inne på spinning babies er det tips å få. Også fått av jordmor. Stå på alle fire med rompa k Været I 15 min morgen og kveld. Kan også stå på sofa kanten med knærne og albuene I gulvet.klarer ikke stå så lenge da..Gjerne når baby er aktiv.
Jeg har egentlig fått litt lite informasjon om vending, lest på nettet, men det står så mye forskjellig og ganske mange "skrekkhistorier". Jeg gleder meg veldig til legetimen så vi får vite litt mer![]()
Ååh, det har jeg ikke prøvd! Har holdt på med litt yoga, men det har ikke hjulpet mye. Skal sjekke ut Spinning babies! Er det ditt første barn?![]()
Ja jeg prøver å høre på legene å ikke lese skrekk historier. Men det er ikke så lett dukker opp over alt. Er risiko med det meste. Det har ikke hatt noe effekt på meg enda.så ble litt motløs :/ men prøver litt når jeg kjenner hun er aktiv. Ja det er nr 1![]()
Det er veldig fristende å Google alt! Jeg har hatt en tendens til det i alle fall!Jeg prøver å tenke at det er en mening med alt, hvis hun ikke snur seg så er det en grunn til det. Ut skal hun i alle fall og om ikke lenge har både du og jeg prinsessene våre på brystet <3
Skal teste ut noen øvelser så får vi se! Foreløpig er hun sta! Min første også![]()
Ja jeg vet. Og I tillegg er det så mange som kommer med kommentarer o.l som Gjør at man begynner å tenke negativt om det. Prøver å lukke ørnene da. ja sant d du sier der.. for se hva som skjernei nå er det ikke lenge igjen og gleder meg så <3 ja Gjør det
kanskje du er heldig og hun tar en salto . Har til og prøvet moxa behandling. Hehe d var ihvertfall bare tull
![]()
Prøver også å lukke ørene, men har et par venninner som har født i seteleie og som har vært veldig flinke til å fortelle meg om deres erfaringerKjenner jeg er veldig klar til å få lillemor ut snart <3 Kanskje det blir salto ja! Hadde vært det beste
Får se! Blir nok bra uansett
Ååh, har hørt om det! Det funka ikke altså? Noen som sverger til slike metoder!
Har nevnt det i tidligere tråder, men sier det igjenJeg vet om flere som har fått snudd babyen med hjelp av akupunktur! Kan være verdt et forsøk?
![]()
Ja har hørt om det jeg ogsåså jeg var åpen for å prøve.. men 0 effekt hos meg ihvertfall
men bar verdt et forsøk uansett
![]()
Hvordan fungerer det da?Har nevnt det i tidligere tråder, men sier det igjenJeg vet om flere som har fått snudd babyen med hjelp av akupunktur! Kan være verdt et forsøk?
![]()