Flere med sin lille skatt i seteleie?
Her veksler snuppa mellom seteleie og tverrleie... Jeg synes rett og slett det er vondt og ubehagelig siden hun ligger så høyt oppe i tillegg! Hodet er som oftest godt plantet så langt opp mellom begge ribbeina det er mulig å komme, eller godt borret opp i høyre ribbein. Hvis jeg skal sitte blir det skikkelig tilbakelent, for sitter jeg vanlig kommer hodet over ribbeina
Trøster meg med at det enda er god tid for henne å snu, og hun ligger enda høyt oppe. Men det hadde vært kjekt om hun fant riktig retning om ikke så lenge
Her veksler snuppa mellom seteleie og tverrleie... Jeg synes rett og slett det er vondt og ubehagelig siden hun ligger så høyt oppe i tillegg! Hodet er som oftest godt plantet så langt opp mellom begge ribbeina det er mulig å komme, eller godt borret opp i høyre ribbein. Hvis jeg skal sitte blir det skikkelig tilbakelent, for sitter jeg vanlig kommer hodet over ribbeinaTrøster meg med at det enda er god tid for henne å snu, og hun ligger enda høyt oppe. Men det hadde vært kjekt om hun fant riktig retning om ikke så lenge