Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du målt bekkenet eller fikk du velge ks? kjenner jeg er livredd for å føde i seteleie, vil helst ha ks om han ikke snur seg:Min har ikke snudd seg og vil nok ikke gjøre det heller.. 36+0 i dag, blir tatt med keisersnitt 38+2..
Lykke tilHar du målt bekkenet eller fikk du velge ks? kjenner jeg er livredd for å føde i seteleie, vil helst ha ks om han ikke snur seg:
Kan de ikke prøve manuell vending da?Her fikk jeg vite på føden i går at lillegutt etter 8 måneder med hodet ned NÅ har bestemt seg for å snu seg, og ligger i seteleie er 33+0 så for vente å se litt, men snur han seg ikke blir det planlagt KS. Han kommer mest sannsynlig til å bli stor(rundt 4kg), og jeg har absolutt ikke lyst til å føde i seteleie med første barnet. Håper han snur seg for har sett fram mot vaginal fødsel
Tenker på å eventuelt ha det som et alternativ, men det er visst ekstremt ubehagelig/vondt samtidig som det kan stresse opp den lille så mye men får høre hva jordmor sier på mandag!Kan de ikke prøve manuell vending da?
Ja det er mange ting som veier for og imot. Husk at på nettet finner man stort sett skrekkhistorier uansett hva man søker på :/ men du får ha lykke til på mandag, heldigvis god tid på å snu seg igjen endaTenker på å eventuelt ha det som et alternativ, men det er visst ekstremt ubehagelig/vondt samtidig som det kan stresse opp den lille så mye men får høre hva jordmor sier på mandag!