Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du målt bekkenet eller fikk du velge ks?Min har ikke snudd seg og vil nok ikke gjøre det heller.. 36+0 i dag, blir tatt med keisersnitt 38+2..
Lykke tilHar du målt bekkenet eller fikk du velge ks?kjenner jeg er livredd for å føde i seteleie, vil helst ha ks om han ikke snur seg:
Kan de ikke prøve manuell vending da?Her fikk jeg vite på føden i går at lillegutt etter 8 måneder med hodet ned NÅ har bestemt seg for å snu seg, og ligger i seteleieer 33+0 så for vente å se litt, men snur han seg ikke blir det planlagt KS. Han kommer mest sannsynlig til å bli stor(rundt 4kg), og jeg har absolutt ikke lyst til å føde i seteleie med første barnet. Håper han snur seg for har sett fram mot vaginal fødsel
![]()
Tenker på å eventuelt ha det som et alternativ, men det er visst ekstremt ubehagelig/vondt samtidig som det kan stresse opp den lille så myeKan de ikke prøve manuell vending da?![]()
Ja det er mange ting som veier for og imot. Husk at på nettet finner man stort sett skrekkhistorier uansett hva man søker på :/ men du får ha lykke til på mandag, heldigvis god tid på å snu seg igjen endaTenker på å eventuelt ha det som et alternativ, men det er visst ekstremt ubehagelig/vondt samtidig som det kan stresse opp den lille så myemen får høre hva jordmor sier på mandag!