2 blå 2 rosa
Betatt av forumet
Flere som enda har barna i seteleie? Skal bli satt i gang i uke 38 pga bekkenløsning. Men nå er de bekymret for at babyen ikke skal snu seg. Uke 33 på søndag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må bare spørre, hvordan kom dere fram til at du skal bli satt igang i uke 38 pga bekkenløsning? Hatt siden uke 7 og bruker krykker på kveldene fordi det er så vondt.. Hvor går grensa, hva skulle til? Hvem bestemte det, hvordan foregikk den prosessen
Usjda såpass ! Godt du blir satt i gang så du slipper mer smerte !! <3Er mitt 4. Svangerskap. Og 2 to forrige ble også igangsatt pga bekkenløsning. Det må være fare for at man kan bli handikapet pga bekkenet for at de skal sette igang en fødsel. Har også tatt MR i mellom svangerskapene som viser store "åpninger" i bekkenet.
Trur man må til samtale med overlegen for å bli vurdert
Ja, det regnet jeg med men tenkte litt hvor grensen går før jordmor sender avgårde på slikt for vurdering..
Du kan spør om det selv
Ja, skal det men ville bare spørre her også, siden hun har gått gjennom det da, det må være lov !! Skal ikke til jordmor før om 2 uker
Nei, førstegangs men har en fryktelig dårlig rygg, opererte prolaps ifjor og har 2 der nå, og bekkenløsning siden uke 7, min mor ble satt igang med meg og mine søsken pga bekkenløsning også ...Babydilla123 har du barn fra før?
Selvfølgelig er det lov å spørre her får håpe du får komme inn og "snakke" din sak trur det er litt forskjellig fra sykehus til sykehus?
Sniker fra september. Og førstegangs. Er det vanlig å bli satt i gang pga bekkenløsning? Jeg har bekkenløsning.Flere som enda har barna i seteleie? Skal bli satt i gang i uke 38 pga bekkenløsning. Men nå er de bekymret for at babyen ikke skal snu seg. Uke 33 på søndag
Sniker fra september. Og førstegangs. Er det vanlig å bli satt i gang pga bekkenløsning? Jeg har bekkenløsning.
OkNei det er ikke vanlig, skjer kun ved ekstremtilfeller.