Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper hun får snudd seg i tide.Seteleie hos oss, men er bare 30 uker på vei. Mest sannsynligvis snur han seg ikke pga hjerteformet livmor som ikke gir han så mye valg ifht leie.
Storesøster lå også i seteleie hele svangerskapet, men hun ble født i uke 33 m ks, så vet ikke om hun hadde snudd seg til termin.
Jeg krysser fingrene for at han snur seg, til tross for liten boltreplass. Greit om han kommer riktig veien! Ellers blir det nok ks igjen![]()
Det blir akupunktur på meg. Vil ikke at de skal snu utvendig.sniker fra mars. Jenten min var i sete leie lenge, men så prøvde vi akupunktur og da snudde hun seg etter første behandling og hun ble liggede rett vei helt til hun kom ut. Bare et lite tips fra mars
Jeg er i uke 31 nå med ei som ligger i tverrleie og har gjort det i flere uker. Har mistenkt det sjøl ei stund og fikk det bekrefta av legen for noen dager siden. Så virker jo som hun koser seg der...Flere her som har en baby som koser seg i sete/tverrleie? Jeg er i uke 33 nå og han stortrives i det leiet..
Hei!!Jeg er i uke 31 nå med ei som ligger i tverrleie og har gjort det i flere uker. Har mistenkt det sjøl ei stund og fikk det bekrefta av legen for noen dager siden. Så virker jo som hun koser seg der...Får håpe hun finner det i sin interesse å snu seg snart! Prøver å både stå litt på alle fire og ligge godt utstrekt flere ganger om dagen for å gi henne plass... aner ikke om det hjelper, men. Av og til ligger hun litt mer på skrå, med hodet opp mot ribbeina på ene sida og beina ned på skrå. Får noen solide spark mot blæra av og til!
![]()
Hei! Vi får håpe disse snuppene våre snur seg riktig vei snart! Har hørt at sf-målene kan være lave når de ligger i tverrleie (bare pga at de ligger som de gjør, selv om de vokser normalt), her fulgte de kurven normalt sist jeg var hos legen, får se på neste kontroll. Jm og lege måler tydeligvis på forskjellig måte (hos jm har jeg alltid ligget litt under streken, hos legen litt over), så vet ikke hvem som har "rett", men... Håper du får time til vekstkontroll snart og at alt ser fint ut med lillefrøkna!Hei!!
Jeg har det helt likt som deg!! Men jeg er i midten av uke 29 og har ei snuppe som ligger i tverrleie. Har sf mål som har flatet ut, så venter på henvisning til vekstkontroll. Jeg kjenner hodet hennes ved ribbeinå på høyre side og bena på venstre side/evt skrått ned. Hvordan har dine sf mål vært?