Seteleie uke 33??

Seteleie fram til midten av uke 36 ;) så snudde han plutselig seg :)

Her er hodet nå sunket godt ned i bekkenet, SF mål var nå samme som for to uker siden noe som jordmor sa kommer av at babyen har sunket mer ned. Eneste nå var at babyen ligger med sin rygg mot min rygg og armer å ben ut mot magen! Lurer da på om det vil si det samme som at det er en "stjernekikker"??

Her er hodet nå sunket godt ned i bekkenet, SF mål var nå samme som for to uker siden noe som jordmor sa kommer av at babyen har sunket mer ned. Eneste nå var at babyen ligger med sin rygg mot min rygg og armer å ben ut mot magen! Lurer da på om det vil si det samme som at det er en "stjernekikker"??
Tror baby snur og "skrur" seg under fødsel uansett?

Var fortsatt seteleie i 36+5 men håper han snur seg før keisersnitt:)

Baby snudde fra sete til hodeleie til meg i slutten av uke 37

Ingenting å bekymre seg over. For hodet fester seg aldri sånn man tror de fester seg. De kan skru seg rundt. Så ryggen kan ligge mot din rygg, venstre eller høyre, :)

Back
Topp