Seteleie uke 33??

Depper skikkelig over at mini fortsatt ikke har hodet ned i dag.. 34+1 nå, så enda tid. Men skaper så mye ekstra bekymringer. Også er det tungt å puste med hodet rett under ribbeina...
Det jeg og merker, at jeg tidligere har gleder meg til alt som skjer framover men etter denne kontrollen å jm tok praten om dette så begynte jeg mer å bekymre meg. Selv om jeg vet den nok snur seg! Leste at kun 4% blir med rompa ned. Alikevell tenker jeg hele tiden å prøver å kjenne etter om det kan ha skjedd noe for hver dag som går. Lykke til til det å, si hvirdan det går :p
 
Håper minien din snur seg. :)

Heldigvis har min ligget med hodet ned nå i 8 uker. (Trives visst på hodet)
Håper han holder seg sånn, og snart fester seg. :) Ny kontroll om 1,5 uke.
 
Det jeg og merker, at jeg tidligere har gleder meg til alt som skjer framover men etter denne kontrollen å jm tok praten om dette så begynte jeg mer å bekymre meg. Selv om jeg vet den nok snur seg! Leste at kun 4% blir med rompa ned. Alikevell tenker jeg hele tiden å prøver å kjenne etter om det kan ha skjedd noe for hver dag som går. Lykke til til det å, si hvirdan det går :p
Ja, samme her. Kjenner etter flere ganger om dagen. Har ikke time til kontroll før ut i neste uke, så jeg lurer litt på om jeg skal høre om jordmor kan ta en ekstra sjekk i løpet av de nærmeste dagene for å se om han fortsatt ligger i sete..
 
Ja, samme her. Kjenner etter flere ganger om dagen. Har ikke time til kontroll før ut i neste uke, så jeg lurer litt på om jeg skal høre om jordmor kan ta en ekstra sjekk i løpet av de nærmeste dagene for å se om han fortsatt ligger i sete..
Jeg fikk ikke ny kontroll før om 3uker så det blir noen lange uker å vente... Prøver å kjenne etter selv hver dag, men det er ikke enkelt!
 
Jeg fikk ikke ny kontroll før om 3uker så det blir noen lange uker å vente... Prøver å kjenne etter selv hver dag, men det er ikke enkelt!
Nei, jeg vet... I dag tror jeg at det var hodet jeg kjente under ribbeina, også fant jeg ingenting i bekkenet. Så han ligger nok ikke ned med hodet enda. :(
Hvor langt er du på vei nå?
 
Jupp og tror jeg har flaks om han snur seg ;) er idag 34+2og jm kjent at han lå i seteleie... Men det visste jeg jo. Merker stor forskjell på seteleie og riktig vei ;) mine to andre lå med hodet ned.
 
Min lå riktig vei i hele går!!! Men nå tror jeg jammen den har snudd seg tilbake i seteleie, 35+6 idag Spent på om den snur seg utover dagen...
 
Uke 34 her og fortsatt seteleie. stresser ikke så mye med det enda men håper hun snur seg til neste kontroll i uke 36.. ;)
 
Kontroll i dag (36+2) og lille har snudd seg i hodeleie :)
 
Nei, jeg vet... I dag tror jeg at det var hodet jeg kjente under ribbeina, også fant jeg ingenting i bekkenet. Så han ligger nok ikke ned med hodet enda. :(
Hvor langt er du på vei nå?
Samme her, syns min ruller alle veier... Er 33+4 idag. Så jeg har tro på at den skal skjønne rett vei ennå! Men man hører så mye historier fra andre nå..
 
Kontroll i dag (36+2) og lille har snudd seg i hodeleie :)
Så bra! Hurra!!! Håper på samme beskjed snart jeg også ;) kontroll på fredag da jeg er 34+6...
 
Jupp og tror jeg har flaks om han snur seg ;) er idag 34+2og jm kjent at han lå i seteleie... Men det visste jeg jo. Merker stor forskjell på seteleie og riktig vei ;) mine to andre lå med hodet ned.
Jes er faktisk usikker, synes det er vanskelig å kjenne hverdan den ligger.. Merker at den beveger seg mye:)
 
Må skrive her å si hva som skjer videre :playful:
Var hos legen i dag og etter at hun var skikkelig hardhendt med å kjenne leie inni magen min måtte hun bruke doppler for å finne ut hvor hjertelyden befant seg(brukte laaaaang tid men fant den over navelen)..etter mye om og men klarte hun ikke å si sikkert hvilken leie prinsessen vår har så hun henviste meg videre for ul på sykehuset..hvor vondt er det vanlig å få etter å ha blitt tatt så hardt på magen tror dere? Begynner å bli litt redd for at hun ikke hadde kontroll på hva hun holdt på med..føler meg helt mørbanket i magen! :(
 
Var hos legen i dag og etter at hun var skikkelig hardhendt med å kjenne leie inni magen min måtte hun bruke doppler for å finne ut hvor hjertelyden befant seg(brukte laaaaang tid men fant den over navelen)..etter mye om og men klarte hun ikke å si sikkert hvilken leie prinsessen vår har så hun henviste meg videre for ul på sykehuset..hvor vondt er det vanlig å få etter å ha blitt tatt så hardt på magen tror dere? Begynner å bli litt redd for at hun ikke hadde kontroll på hva hun holdt på med..føler meg helt mørbanket i magen! :(
Det hørtes ikke bra ut, regner med babyen ligger ganske trygt inni der men merker selv at jeg blir usikker selv når jeg trykker på magen. JM burde jo vite hva hun gjør?
Bra du får UL, regner med det blir det på meg og, har gått en uke nå siden jeg var hos JM og kjenner den harde kulen på akkurat samme plass som da, altså det som JM mente var hodet.. Blir spennende når du får se UL:)
 
Var hos legen i dag og etter at hun var skikkelig hardhendt med å kjenne leie inni magen min måtte hun bruke doppler for å finne ut hvor hjertelyden befant seg(brukte laaaaang tid men fant den over navelen)..etter mye om og men klarte hun ikke å si sikkert hvilken leie prinsessen vår har så hun henviste meg videre for ul på sykehuset..hvor vondt er det vanlig å få etter å ha blitt tatt så hardt på magen tror dere? Begynner å bli litt redd for at hun ikke hadde kontroll på hva hun holdt på med..føler meg helt mørbanket i magen! :(
Det er kjempevondt, jeg sleit med å gå etter ul fordi de var så hardhendte med den proben. :( Ring jm/lege for å høre om du er usikker eller har veldog vondt. :)
 
Da jeg var på ultralyd i dag tidlig låg han i seteleie, men når jeg var på ny ultralyd i kveld låg han med hode ned. Så her driver han vist å turner rund. Er 32+3 i dag
 
Back
Topp