Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen av de to eg har fra før festet seg, men kom i hodeleie begge to, så satser på det denne gangen og, ho ligger ihvertfall med hodet stort sett nedHer har lille ligget me hode ned siden uke 29, så krysser fingrer å tær på at det fortsetter til fødsel hodet er ikke festet, men e visst nok ganske vanlig blandt fleregangsfødene at hode ikke fester seg men ligger godt nede i bekkenet
Hei, kan jeg spørre hvor du skal(eller har?) født? Lillebror ligger i seteleie (37+6) og legen på føden her snakket om ytre vending, men jeg har også morkaka foranLenge siden jeg har vært her inne! Lillebror her ligger i tverrleie, med seteleie som «nærmeste mulighet». Er 34+4 idag og skal på kontroll om 1 uke. Er helt sikker på at han fortsatt ligger på tvers, og veldig spent på hva som evt. Skjer videre neste uke! Han har ligget i samme stilling i minst 6 uker nå, og jeg har også morkaka foran så ytre vending er ikke et alternativ. Ved forrige kontroll (33+2) var de veldig skeptiske til om han hadde plass til å snu seg..
Ahus Ble aldri vendingsforsøk/tiltak her siden lillemann snudde seg natten før siste kontroll Men sånn jeg forsto det så lå hvertfall morkaka mi plassert sånn at ytre vending ikke hadde vært noe særlig.Hei, kan jeg spørre hvor du skal(eller har?) født? Lillebror ligger i seteleie (37+6) og legen på føden her snakket om ytre vending, men jeg har også morkaka foran
Tusen takk for svar Skal på kontroll i morgen så får spørre dem da. Så bra at han snudde seg, krysser fingrene for at min også gjør detAhus Ble aldri vendingsforsøk/tiltak her siden lillemann snudde seg natten før siste kontroll Men sånn jeg forsto det så lå hvertfall morkaka mi plassert sånn at ytre vending ikke hadde vært noe særlig.
Ble ikke vending her heller, lillebror snudde seg i natt og lå pent og pyntelig med hodet nedover på kontrollenAhus Ble aldri vendingsforsøk/tiltak her siden lillemann snudde seg natten før siste kontroll Men sånn jeg forsto det så lå hvertfall morkaka mi plassert sånn at ytre vending ikke hadde vært noe særlig.
Veloppdragne lillebrødre altsåBle ikke vending her heller, lillebror snudde seg i natt og lå pent og pyntelig med hodet nedover på kontrollen