Seteleie i uke 32

Kaktus90

Forelsket i forumet
Høsthjerter 2017
Noen som har erfaring med seteleie i uke 32? Vet at hun fremdeles kan snu seg, men ifølge jordmor begynner det å bli ganske trangt, så hun håper hun har snudd seg innen kontroll om tre uker.

Flere som har fått beskjed om at baby ligger i seteleie nå? Noen som har født før som fikk beskjed om seteleie på kontroll i uke 32 og barnet snudde seg innen termin?
 
Jepp, snudde seg uke 35/36 sist :)
 
Noen som har erfaring med seteleie i uke 32? Vet at hun fremdeles kan snu seg, men ifølge jordmor begynner det å bli ganske trangt, så hun håper hun har snudd seg innen kontroll om tre uker.

Flere som har fått beskjed om at baby ligger i seteleie nå? Noen som har født før som fikk beskjed om seteleie på kontroll i uke 32 og barnet snudde seg innen termin?

Sniker
Min lå i seteleie i uke 34, snudde seg til igangsetting i uke 38 :)
 
Min har lenge vært i hodeleie, men hadde snudd seg til seteleie på kontroll denne uken. Er 33 uker på vei. Ifølge jordmor er det god plass enda, men jeg er spent på kontrollen i uke 36. Er såpass kraftige spark ganske høyt oppe nå, så lurer på om hun har snudd seg til hodeleie igjen. Håper det ;)
 
Hun her var i seteleie sist ,så spent på om hun fortsatt er det:)
Første jenta mi satt bom fast med rumpa i bekkenet, ble forsøkt utvendig snuing, men til ingen nytte.
 
Fikk den beskjeden i mitt forrige svangerskap, hadde snudd seg når neste kontroll var :)
 
Fikk beskjed om det samme, hadde snudd seg på kontroll i uke 36. Andregangsfødende.
 
Ei venninne nettopp. Snudde seg helt i siste liten.
 
Lille frøkna i magen har vært i seteleie siden uke 25 og jeg er snart 31 uker på vei nå, hun har rumpa såpass godt plassert nede i bekkenet at legene tviler hun vil snu seg nå siden hun allerede har sittet slik i såpass mange uker nå
 
Mi ble snudd i ytre vending i uke 37 sist. Var nok plass til å snu da, så det er enda god tid til å snu seg:)
 
Betryggende å lese svarene her :happy: Her er lillebror i seteleie nå, kjente hikking fra ryggen litt over navelen idag :love7
 
Takk for alle svar. Hun har ikke snudd seg ennå (33+6), men er fremdeles 6 dager igjen til neste kontroll, så håper hun velger å gjøre det nå.

Noen her som har født i seteleie? ☺️
 
35 uker på vei og fortsatt seteleie her også ;) På tide å snu seg nå. Spent på kontroll neste uke!
 
Hun lå med hodet ned sist kontroll (uke 31) spent på neste kontroll uke 36. Håper hun fortsetter i samme stil. Men hun har både vært i hodeleie og seteleie på kontrollene tidligere så vet hun turner en del. Men nå skal det vel strengt tatt begynne å bli liiiiitt trangt :)
 
Her e det god plass så mini turner masse inni der:hilarious: håper han snur seg og fester hue fra uke 37-38 i hvert fall... ikke lyst og føde i seteleie:p
 
Vært på 36-ukerskontroll og jordmor var usikker på hvordan hun ligger. Klarte ikke å finne hodet :p Så da blir det ultralyd her neste uke. Har morkaken foran, så ytre vending går visst ikke. Så her krysser jeg fingrene frem til neste uke! Er så innstilt på å føde i vann, uten smertestillende (som sist), så blir en omstilling hvis det viser seg at hun ligger i seteleie :eek:
 
Her har han ligget med hodet ned i en måneds tid heldigvis. Nå sitter han vel fast så han ikke får snudd seg. 36+1 i dag.
 
Fremdeles seteleie her også :( Skal på sykehuset til uken for ultralyd og samtale. Kjenner jeg gruer meg allerede...
 
Her har lille ligget me hode ned siden uke 29, så krysser fingrer å tær på at det fortsetter til fødsel:) hodet er ikke festet, men e visst nok ganske vanlig blandt fleregangsfødene at hode ikke fester seg:) men ligger godt nede i bekkenet:)
 
Last edited:
Back
Topp