Setefødsel

Eg er self litt redd men har vore innom sjukehus 4 gonger og skal inn igjen neste veke og prata igjen om setefødsel :p Føle at dei kan de og føle meg trygg ellers so ville eg valgt ks som siste utvei :p Men eg sjølv vil fødde vanleg og om de blir komplikasjoner so er eg nød til ks. :/ :p Du da? Kva du synest om de? Eller har du fødd allerede? :)
Ja, hadde bare våre små forsøkt å snu seg, ville vi sluppet all denne ekstra bekymringen :p Men jeg har begynt å tenke at det nok er en grunn til at han ligger sånn..

Jeg har blitt ganske fortrolig med det. Er jo et stort team som jobber for at det skal gå, og det er jo klart for et akutt ks hvis det skal stoppe opp.
Ikke født ennå, men håper det ikke er lenge til :D
 
Lykke til dere, det kommer til å gå strålende:) Jeg er i barselgruppe med 8 andre, og jeg er en av få som hadde en ukomplisert fødsel selv om det var setefødsel:)
 
Hei!
Jeg fødte nr 2 i seteleie.
Fikk vite det 10 dager før termin, og tenkte at det får gå som det går
Syns det gikk veldig bra, og det var mindre vondt både under og etter fødsel med nr 2, enn med nr 1, som var vanlig fødsel :)

Lykke til
 
Lykke til dere, det kommer til å gå strålende:) Jeg er i barselgruppe med 8 andre, og jeg er en av få som hadde en ukomplisert fødsel selv om det var setefødsel:)
Hei!
Jeg fødte nr 2 i seteleie.
Fikk vite det 10 dager før termin, og tenkte at det får gå som det går
Syns det gikk veldig bra, og det var mindre vondt både under og etter fødsel med nr 2, enn med nr 1, som var vanlig fødsel :)

Lykke til
Herlig med gladhistorier! Tusen takk :D Jeg gleder meg egentlig til fødsel, naiv som jeg er :rolleyes:
 
Back
Topp