Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må ikke være før termin. Jeg ønsket, som sagt, vaginal fødsel, men ønsket en deadline. Derfor ble keisersnitt bestemt dagen over termin. Dette fikk jeg velge selv. Kunne selvsagt valgt før, men igjen, ønsket var vaginal fødsel.
Har aldri sagt noe annet. Jeg sier at om man ønsker vaginal fødsel, men som meg ikke å gå langt over termin, er det en mulighet med planlagt keisersnitt etter termin. Jeg er tross alt et levende eksempel på dettePlanlagt ks for de som ikke ønsker vaginal fødsel skjer alltid før termin så man reduserer risikoen for å gå i fødsel.
Om du ikke ønsker vaginal fødsel blir det gjort før termin, ja. Som sagt ønsket jeg vaginal fødsel, men en deadline. Derav et planlagt keisersnitt etter termin.ok jeg fikk beskjed det ble gjort før termin og skal ha pks igjen og har tenkt det blir før men vil ikke ha vanlig fødsel da
Har aldri sagt noe annet. Jeg sier at om man ønsker vaginal fødsel, men som meg ikke å gå langt over termin, er det en mulighet med planlagt keisersnitt etter termin. Jeg er tross alt et levende eksempel på dette
Jeg er ikke interessert i å diskutere. Min jente lå i seteleie, jeg ønsket vaginal fødsel, men ikke over termin. Derfor ble mitt keisersnitt planlagt dagen over termin. Det er fullt mulig, dette bestemmer man selv. Poenget mitt er at ikke alt er svart/hvitt. Kunne selvsagt ha valgt pks en uke før, som er vanlig.. MEN ettersom jeg ønsket vaginal SETEFØDSEL fremfor ks, ble det pks dagen etter termin fordi jeg var redd for å gå lenge over tidenhar ikke sagt at det ikke går. Hadde samme avtale som deg med nr 3. Men tr her snakket om planlagt ks pga seteleie og da blir det planlagt før termin
Jeg er ikke interessert i å diskutere. Min jente lå i seteleie, jeg ønsket vaginal fødsel, men ikke over termin. Derfor ble mitt keisersnitt planlagt dagen over termin. Det er fullt mulig, dette bestemmer man selv. Poenget mitt er at ikke alt er svart/hvitt. Kunne selvsagt ha valgt pks en uke før, som er vanlig.. MEN ettersom jeg ønsket vaginal SETEFØDSEL fremfor ks, ble det pks dagen etter termin fordi jeg var redd for å gå lenge over tiden
Om du ikke ønsker vaginal fødsel blir det gjort før termin, ja. Som sagt ønsket jeg vaginal fødsel, men en deadline. Derav et planlagt keisersnitt etter termin.