Vi begge jobber i service yrker. Jeg har nå sagt opp fordi jeg vil være hjemme litt og prøve en annen jobb. Men man må ha god tone med folk og prøve å holde seg. Jeg jobber i posten og fikk en gang kjeft fordi vi ikke hadde med oss bankautomater så han slapp å reise å hente pakka si med oppkrac. Mente at de maskinene vi har hadde det. Men hadde blitt advart om han. Og kjeft om at jeg kjører for fort og at posten kommer for sent er alltid like morsomt når det kommer fra samme person. Hehe.
Mannen min er ganske stor og vi skulle på dressmann å kjøpe dress til han. Da sa hu i kassa at gan var for kjukk og vi måtte finne en annen type butikk. Da bare dro vi til en annen dressmann og kjøpte det der. Og de hadde større str enn det han trenger. Har ikke gått inn i den butikken siden.
Sent from my iPhone using BV Forum
Mannen min er ganske stor og vi skulle på dressmann å kjøpe dress til han. Da sa hu i kassa at gan var for kjukk og vi måtte finne en annen type butikk. Da bare dro vi til en annen dressmann og kjøpte det der. Og de hadde større str enn det han trenger. Har ikke gått inn i den butikken siden.
Sent from my iPhone using BV Forum