Serietips til permisjonslivet

Ja spørs om det blir noe da, har en 2 åring som også trenger meg så jeg må få mest mulig søvn når jeg har muligheten men greit at samboer går ut i ferie til helgen så jeg får en del hjelp på morgenen:p:D

Ja men tenkte på de nettene babyen ikke sover :hilarious: med mindre du har gjort som meg og bestilt en sovebaby da :hilarious:
 
Ja men tenkte på de nettene babyen ikke sover :hilarious: med mindre du har gjort som meg og bestilt en sovebaby da :hilarious:
Ja det er sant det:p
Har egentlig gjort det så vi får se hva det blir til:D
Storesøster var enkel å ha med å gjøre.. men det sies at søsken er veldig forskjellige så blir helt sikkert motsatt:sorry:
 
Ja det er sant det:p
Har egentlig gjort det så vi får se hva det blir til:D
Storesøster var enkel å ha med å gjøre.. men det sies at søsken er veldig forskjellige så blir helt sikkert motsatt:sorry:

Haha! Storesøster her var IKKE enkel å ha med å gjøre, så jeg håper på motsatt denne gangen :hilarious::hilarious:
 
Sniker fra november - men hvis du vil ha noe VIRKELIG spennende å se på, så er "Papirhuset" serien å velge!!! :wideyed:
 
Kan anbefalle "The loudest voice" og "Mrs. America," begge på HBO. Er no i gang med "I'll be gone in the dark." Den siste kjem det ut ein episode i veka, så der er det ikkje mogleg å binge heile endå.

Ventar framleis på baby her, men reknar med at dette funkar like bra medan ein ammar som utan baby ;)
 
Her går det i krim for tida!

DNA - dansk serie om politimann som etterforsker kidnapping av en baby. Kanskje litt for heftig hvis man har mye gravid/barselhormoner. Jeg måtte se hele serien ferdig fort for å få ro i sjela ;)

Fartsblind - svensk serie om journalist som graver i bandmiljøet. Gir litt Exit-vibber.

Innan vi dör - svensk krim om jakten på kroatisk mafia der politidamas sønn er infiltratør. Litt treig serie i starten, men blir spennende etterhvert.

Disse ligger på NRK nett-TV mener jeg :)
 
Her går det i krim for tida!

DNA - dansk serie om politimann som etterforsker kidnapping av en baby. Kanskje litt for heftig hvis man har mye gravid/barselhormoner. Jeg måtte se hele serien ferdig fort for å få ro i sjela ;)

Fartsblind - svensk serie om journalist som graver i bandmiljøet. Gir litt Exit-vibber.

Innan vi dör - svensk krim om jakten på kroatisk mafia der politidamas sønn er infiltratør. Litt treig serie i starten, men blir spennende etterhvert.

Disse ligger på NRK nett-TV mener jeg :)

Enig med DNA, den va sjukt bra men sjukt forferdelig, og var ikkje heilt riktig tidspunkt som høggravid for meg å sjå ;) men eg óg måtte sjå den ferdig, trur det tok 2 kvelder :p
 
Anbefaler Mordene på White house farm på nrk. Det er sann historie. Jeg så alle episodene på en dag :hilarious:
 
Elsket Spinning Out på Netflix! Skal jeg se igjen i neste permisjon :-D
 
Back
Topp