Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Friends er fint å ha på i bakgrunn for da må jeg ikke følge med
Her går det i Pretty Little Liars om dagene
Venter bare på at ting skal skje.. 12 dager igjen
Jeg har aldri sett den ferdig så jeg begynte på nytt for å finne ut hvem A er Virker som om vi aldri får vite deter det en avslutning på den serien? Jeg har sett mange sesonger av den, men fant vel aldri ut hvem A er kunne tenkt meg å sett det ferdig!
Jeg har aldri sett den ferdig så jeg begynte på nytt for å finne ut hvem A er Virker som om vi aldri får vite det
Jeg har aldri sett den ferdig så jeg begynte på nytt for å finne ut hvem A er Virker som om vi aldri får vite det
ååårh, så plagsomt
Å såpass ja Spørs om jeg rekker å se den ferdig før ungen er født. Har ikke kommet så langt, men uansett så er det spennende Føler meg som en tenåring når jeg ser serienJoda, slutten er ganske weird og syk
Å såpass ja Spørs om jeg rekker å se den ferdig før ungen er født. Har ikke kommet så langt, men uansett så er det spennende Føler meg som en tenåring når jeg ser serien
Ja spørs om det blir noe da, har en 2 åring som også trenger meg så jeg må få mest mulig søvn når jeg har muligheten men greit at samboer går ut i ferie til helgen så jeg får en del hjelp på morgenenHaha ja, vet! Jeg elsker den men du har jo mest sannsynlig noen netter du kan sitte og se også etter fødsel