Serien Dexter

ORIGINAL: *Meya*

Likte de to første sesongene veldig godt, så i sesong tre så ble det så sex-fokusert at mannen min nekta se mere, men har hørt at det tok seg opp til sesong fire, mange sier man bare kan skippe sesong tre hehe....

Seriøst?? Jøss, jeg driver å ser sesong tre nå og jeg aner ikke hva du snakker om. Om det er sexfokusert så er det vel fint lite serier mannen din liker å
se på? Sesong 3 er knall bra!

ORIGINAL: MOVED*Mizdizzy

Likte de to første sesongene veldig godt, så i sesong tre så ble det så sex-fokusert at mannen min nekta se mere, men har hørt at det tok seg opp til sesong fire, mange sier man bare kan skippe sesong tre hehe....

Seriøst?? Jøss, jeg driver å ser sesong tre nå og jeg aner ikke hva du snakker om. Om det er sexfokusert så er det vel fint lite serier mannen din liker å

De første par episodene var det noen sex-scener, og da fikk gubben nok [8D]

Han hadde mista litt lyst til å se den allerede, fordi han syntes andre sesongen slutta så bra, da, kanskje hadde han en dårlig dag, vet ikke helt, men han fikk nok i alle fall.

ORIGINAL: MOVED*Mizdizzy

De første par episodene var det noen sex-scener, og da fikk gubben nok [8D]

Han hadde mista litt lyst til å se den allerede, fordi han syntes andre sesongen slutta så bra, da, kanskje hadde han en dårlig dag, vet ikke helt, men han fikk nok i alle fall.

Hehehe, sært[:D]

En genial serie, se den!!

Men som *Meya* sier, sesong 3 kan man egentlig bare hoppe over. Sesong 4 er fantastisk, og for en avslutning.. Wow! [:D]

JA!!!! DEN ER KANONBRA!!!!!!!!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Niiiitah87

Geniale serie.

Beste serien evver!!! Den er så genial Absolutt å anbefale!!!!!!!!

ORIGINAL: toneany

Den er dritbra!
I perioder har det vært litt sånn at man nesten blir litt lei, men det tar seg bestandig opp.
Sesongavslutninga på sesong 4 var bare... WOW! [&:]

(dessuten er jo Dexter selv ganske hot da... den scenen i introen når han drar på seg skjorta... *sukk* Får lyst til å dra den av igjen.[;)])

signere denne [;)]
gleder meg til sesong fem til høsten... [:)]

ja ja ja! Må du se på.. Elsker dexter og venter spent på neste sesong etter avsluttningen på siste sesong[&:]

ehhh, er det ikke sesong 2 som er sex fokusert da?! MEd hu Lilly kjerringa...[8|] kan ikke husek det var sex engang i sesong 3.

DExter er hellt konge!!!! [:)]

ORIGINAL: ~September~

I looove Dexter [:D][:D][:D] Besteste seriemorderen ever! [:D]

Back
Topp