Serien Dexter

JA! [:D]

Syns den var treig og kjedelig jeg. Mannen også.. Helt til den siste episoden i sesong 1 da.. DA tok den seg opp...

Likte de to første sesongene veldig godt, så i sesong tre så ble det så sex-fokusert at mannen min nekta se mere, men har hørt at det tok seg opp til sesong fire, mange sier man bare kan skippe sesong tre hehe....

Går denne serien på tv? Aldri sett navnet før jeg.. Men var noen som snakka om den på jobben i dag[:)]

Absolutt!! Min favorittserie av ALLE serier!![:D]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Går denne serien på tv? Aldri sett navnet før jeg.. Men var noen som snakka om den på jobben i dag[:)]

Den går på en eller annen NRK kanal tror jeg. Jeg laster ned. Mye bedre[;)]

Den er dritbra!
I perioder har det vært litt sånn at man nesten blir litt lei, men det tar seg bestandig opp.
Sesongavslutninga på sesong 4 var bare... WOW! [&:]

(dessuten er jo Dexter selv ganske hot da... den scenen i introen når han drar på seg skjorta... *sukk* Får lyst til å dra den av igjen.[;)])

I looove Dexter [:D][:D][:D] Besteste seriemorderen ever! [:D]

Ja den er ganske bra, ikke fått med meg alle sesonger osv men mannen har sett mye på det og jeg har blitt sittende og se [:D] Tror den har gått mye på kanal 4 eller noe sånt også[:)]

Er ikke han kreftsyk nå?[:-]

YES!!!!!!

De første episodene syns jeg var rett og slett "kvalmende", men jeg måtte bare se mere.
Fullstendig hekta!!
Venter på bare på siste sesongen nå, og den kommer ikke før til høsten har jeg hørt..[&o]

ORIGINAL: Rebecca85

Ja den er ganske bra, ikke fått med meg alle sesonger osv men mannen har sett mye på det og jeg har blitt sittende og se [:D] Tror den har gått mye på kanal 4 eller noe sånt også[:)]

Er ikke han kreftsyk nå?[:-]

Jo han er visst det, men jeg tror de mente det skulle gå bra. Håper det iallefall.

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Absolutt!! Min favorittserie av ALLE serier!![:D]

SIgn!!

Ohhh YES!!!

Me like!!!
Beste serien ever, og ja! -Jeg skulle gjerne hatt Dex for meg selv...

Ja jeg anbefaler den. Vi holder på med andre sesongen bare da.. Men ser 1 episode hver kveld. Kjempe bra serie!

ORIGINAL: Lillepooh

Ohhh YES!!!

Me like!!!
Beste serien ever, og ja! -Jeg skulle gjerne hatt Dex for meg selv...

sign!!!

Dexter er beste serien av alle! Jeg kjenner jeg får abstinenser når det har gått for lang tid imellom hver gang jeg ser på den. Genial serie!!!

Geniale serie.

Back
Topp