Seriemaraton

Det spørs vel litt på hvilke type serier du liker, og det kan gjerne være som mangt.. Er ikke helt oppdatert på hvilke serier hbo har, men vet netflix viser homeland, den syntes jeg er superspennende!! (gleder meg til ny sesong i januar!!), også syntes jeg the 100 er ganske bra.. ellers syntes jeg og det er kjekt og lettere underholdene med en typisk "jente" serie, da syntes jeg Jane the virgin er ganske grei, og om en ikke orker å se serier som varer i over 40 min, er det jo greit å ha noen rundt 20 min serier i bakhånd også. Der syntes jeg New girl er ganske grei, yonger og the mindy project (men de sistnevnte vises gjerne ikke på netflix)
 
Shameless MÅ sees, helt genial og morsom serie!!:)
 
Nobel og selvfølgelig Skam på nrk :)
Stranger things, Jessica Jones, The Americans, The expance (sci-fi for spesielt interesserte :p) på Netflix :) Har nettopp begynt å se 3% som virker lovende.
Også har du jo komedier som Modern Family, Brooklyn 99 og Big bang theory når man vil ha korte episoder man ikke trenger å bruke hodet på ;)
 
Ser jeg er litt rar og vanskelig når det kommer til serier :p

Akkurat nå ser jeg Tudors. Også liker jeg Big Bang Theory (har fulgt med siden starten).

ellers så har jeg planer om å få sett Vikings, Black Sails, Narcos, sons of Anarchy.. Håper det snart kommer flere episoder at Orange is the new black..
 
Anbefaler Orphan Black, Jane the Virgin, the 100, The good wife, how to Get away with a murderer :D
 
Jeg strikker og ser på ALT på Netflix - tuller med at jeg skal være ferdig med hele netflix for termin [emoji23]

Haha jeg er i ferd med å runde netflix selv! :D

Akkurat sett black mirror... veldig spesielt, veldig bra!
 
Back
Topp