Seriemaraton

Srh

Gift med forumet
Sommerfuglene
JuniJubel2021
Sikkert mange her som er helt eller delvis sykmeldt og bruker mye tid hjemme. For meg som ikke har barn eller bor sammen med kjæresten går det veldig mye tid til serier. Tenkte vi her kunne komme med tips til serier som er verdt å se :)
 
For øyeblikket er jeg på siste episode av miniserien The Night Of.. Også har det kommet ny sesong av PLL på Netflix så natta blir nok lang! :p
 
Kan anbefale Elementary (Sherlock Holms) og Blindspot :)

Og faktisk Planet Earth, naturdokumentar med David Attenboroughs :)
 
Kan anbefale Elementary (Sherlock Holms) og Blindspot :)

Og faktisk Planet Earth, naturdokumentar med David Attenboroughs :)
Blindspot og planet Earth anbefaler jeg også :)
Og for de som er interessert i det som foregår rundt i verden anbefaler jeg Vice.
Er du glad i historie og div kan jeg anbefale to serier av samme mann; destination truth og expedition unknown :)
 
Har akkurat begynt å se "Frikjent". Anbefales.

Eller så vil jeg anbefale "Power" på HBO.
 
  • Liker
Reactions: Srh
Vi har akkurat blitt ferdig med "Stranger Things" på Netflix, den anbefales på det sterkeste! Ellers er jeg blodfan av "Sherlock" :)
 
Orange is the new black
Prison break
The walking dead
Og har begynt på under the dome, virker bra :)
 
På netflix:
Stranger things
How to get away with murder
The 100
The killing
Breaking bad
Gotham
Ekte mennesker
The returned
Broen
You better call Saul
House of cards


Ganske mange bra serier på netflix:)
 
  • Liker
Reactions: Srh
Frikjent, the affair, the good wife, skam, beck og andre krimserier, rome, westworld,
 
Blindspot og planet Earth anbefaler jeg også :)
Og for de som er interessert i det som foregår rundt i verden anbefaler jeg Vice.
Er du glad i historie og div kan jeg anbefale to serier av samme mann; destination truth og expedition unknown :)

Takk, det skal jeg sjekke ut :)
 
  • Liker
Reactions: Srh
The good wife er veldig bra. Ligger på Netflix:)
 
Sikkert mange her som er helt eller delvis sykmeldt og bruker mye tid hjemme. For meg som ikke har barn eller bor sammen med kjæresten går det veldig mye tid til serier. Tenkte vi her kunne komme med tips til serier som er verdt å se :)

Har du abonnement på noen streamingtjenester? Da er det gjerne lettere å gi tips :D
 
Back
Topp