Serie tips?

Prøvemamma

Betatt av forumet
Jeg føler jeg har sett ALT! Er veldig glad i krim/politi serier, men tror ikke det er noe jeg ikke har sett :p likte også Greys, Chicago fire osv :)

Så er det noen her som har tips til en bra serie i denne ventetiden? :)
 
Jeg føler jeg har sett ALT! Er veldig glad i krim/politi serier, men tror ikke det er noe jeg ikke har sett :p likte også Greys, Chicago fire osv :)

Så er det noen her som har tips til en bra serie i denne ventetiden? :)

Hei

Har du sett A million little things ? Jeg falt helt for den...
 
Jeg føler jeg har sett ALT! Er veldig glad i krim/politi serier, men tror ikke det er noe jeg ikke har sett :p likte også Greys, Chicago fire osv :)

Så er det noen her som har tips til en bra serie i denne ventetiden? :)
Anbefaler papirhuset på Netflix veldig sterkt om du ikke har sett den! Den er på spansk, men det gjør hele serien! Ellers anbefaler jeg succession, Billions, exit, heksejakt...
 
Anbefaler Killing Eve og 9-1-1 på HBO, og Blacklist, How to get away with murder, the Americans og Designated surviver på Netflix. Om du trenger litt andre sjangere er Workin Moms og Dead to me på Netflix ganske underholdende.
 
Last edited:
*Chicago med
*9-1-1
*the good doctor
* station 19
*The rookie
*chicago PD
*Toll og blålys
 
-Revenge på viaplay! Likte denne veldig godt helt fra starten!
- Blacklist, viaplay
- Prison break, netflix
- suits, netflix
- manifest, hbo
 
Vi så nettopp på The Great på HBO, den var ganske bra.
 
Netflix:
Designated survivor
Dead to me
Papirhuset
 
The Handmaids tale
Revenge
Hamilton
Shooter
Killing Eve
Big little lies
Defending Jacob
Dead to me
Working moms
 
Jeg har begynt å se Et sted å høre til på NRK-appen, der ligger foreløpig fire sesonger ute og det kommer to til i løpet av sommeren.
Synes den er passe spennende og lett å følge med på om jeg er trøtt også :) Sykehusserie fra ettekrigstiden.

Det er ganske mye bra på NRKs nett-tv egentlig :)
 
Jeg har sett de første episodene av Zoeys Spilleliste på NRK nett-tv, herlig feel good-serie!

Har også begynt på The Rookie på tv2, grei underholdning.
 
Åh, det er en ny norsk/svensk serie på Viaplay, husker ikke hva den heter, men Kristoffer Joner er med blant annet. Den er ganske bra.

forøvrig skal jeg sjekke ut en ny dokumentarserie (tror det er det) på Netflix i dag, om en milliardær som anklages for overgrep (eller noe i den duren). Jeg suger på å huske navn! Men dette er jo litt i krimsjangeren.

ellers er det mange bra nevnt her. Å om du er gira på podcaster anbefaler jeg truecrimepodden, skrekkpodden, Spöktimmen og Creepypodden (de to sistnevnte er svenske). Mye spøkelseshistorier i de 3 siste, men jeg digger det!
 
Maskineriet heter den på Viaplay!
 
White collar, Suits, the good wife, scandal, the newsroom, black sails, Outlander. Alle ca 8 og over rating på Imdb. To litt eldre men utrolig bra og actionfylte politiserier er The Wire og The shield! Jeg føler også jeg har sett alt, frustrerende..:D
 
Back
Topp