Serie- streaming

Kommet ut 10episoder av season 4 av arrow! :-D trodde det var slutt når alt endte som det endte i sesong 3..
Husker ikke hva vi har sett jeg, er det på Netflix det har kommet?? Vi så siste episoden som ligger der her om dagen!
 
Um, popcorn time er nedlagt i hele verden minus Sverige ettersom jeg skjønte?
Og jeg finner ikke supernatural noen andre steder :( :( :(
Sant det, det skal vist opprette noe som heter butter istedenfor popcorntime og dette skal være lovlig å bruke og blir app av det, når det skjer vet jeg ikke.. jeg bruker den svenske versjonen av popcorntime hvertfall og er godt fornøyd! :) (har ikke sett om de har de nye episodene av supernatural men rekner med det) ^^
 
Sant det, det skal vist opprette noe som heter butter istedenfor popcorntime og dette skal være lovlig å bruke og blir app av det, når det skjer vet jeg ikke.. jeg bruker den svenske versjonen av popcorntime hvertfall og er godt fornøyd! :) (har ikke sett om de har de nye episodene av supernatural men rekner med det) ^^

Er det ein svensk versjon? Korleis ein får tak i den? :eek:
 
Sant det, det skal vist opprette noe som heter butter istedenfor popcorntime og dette skal være lovlig å bruke og blir app av det, når det skjer vet jeg ikke.. jeg bruker den svenske versjonen av popcorntime hvertfall og er godt fornøyd! :) (har ikke sett om de har de nye episodene av supernatural men rekner med det) ^^

Jepp jeg venter på butter også :)
Skulle ønske supernatural var på Netflix.. Jeg blir så forbanna at de ligger så langt etter på mange serier samt mye de ikke har.. Hadde gledelig betalt for tjenesten hvis de hadde bedre utvalg. Derfor folk heller velger ulovlige varianter :(
 
Jepp jeg venter på butter også :)
Skulle ønske supernatural var på Netflix.. Jeg blir så forbanna at de ligger så langt etter på mange serier samt mye de ikke har.. Hadde gledelig betalt for tjenesten hvis de hadde bedre utvalg. Derfor folk heller velger ulovlige varianter :(
Trodde supernatural var på netflix jeg? Ja, er ekstremt dårlig utvalg på netflix, litt bedre om du bruker amerikansk.. :)
 
De siste seriene som har blitt sett her er Fargo, The Following, Gotham, Jessica Jones, Flash, Game of Thrones, Making a Murderer, Modern Family og Under the Dome. :)
 
De har de fleste serier på watch-series-tv.to. Men last ned adblocker først, ellers kommer aldri videoen opp
 
How to get away with murder er forresten bra. Og Marco Polo i følge mannen, har fått beskjed om å se første sesong mens jeg er hjemme nå, før andre kommer ut..
 
Vi har Netflix, HBO, og AppleTv.

Så kjøper vi gavekort på eBay , løser de inn på vår amerikanske iTunes konto, og låser opp Netflix via unblock-us.com og vips har vi tilgang til alle Netflix i hele verden.

Dette er ikke ulovelig. Det er ett smutthull.

Ballers på HBO var fin.
Ellers er dere inne på mange bra serier ser jeg.
 
Last edited:
Kyle XY var en moro serie, litt barnslig, men var god å ha når jeg jobbet natt
 
Pretty little liars, orange is the new black, grey's, the walking dead ...
 
Back
Topp