Serie- streaming

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Vi er vel en del sykemeldte her, både på heltid og deltid! Så; hva ser du på Netflix, viaplay, hbo osv om dagen? Kan det anbefales? :D
 
Jeg ser på Gossip Girl :p Alt som er gøy vil liksom mannen være med og se på..
 
Alt det som e gøyest ser jeg på med sambo, de jeg liker best e vel Sherlock, vampier diaries, the originals, supernatural, ncis, grimm, arrow og ikke minst home and away (som jeg ser på dailymotion)
Men vi bruker igrunn kun popcorntime siden alle disse andre streamingsidene er så dårlige :)
 
Oh my.. Eg er serie avhengig, så hold deg fast!! På hbo er jo true blood (flotte mannfolk å sjå på der, og heilt rå serie. Den er skikkelig DRØY!) og girls. Akkurat no ser eg på devious maids på Viaplay rett og slett fordi eg ikkje hadde anna å sjå på, heilt ok serie :p
How I met your mother er jo enkel og grei underholdning, friends kan ein jo sjå opp igjen og opp igjen. Drop dead diva er såå koselig, og litt feel good serie, samme med gilmore girls. Hmm.. Supernatural! Men visst du er like pysete som meg så er første sesong drit skummel, haha :p pretty little liars er min guilty pleassure fordi eg syns det er så teit og dårlig men berre måå sjå på. New girl er hysterisk morsomt og litt sånn uhøytidelig og spesiell komiserie. Lista mi er alt for lang, haha - flaut. Men ditta eg kom på i farten :p
 
Vi ser på House of Cards, syns den er ganske bra.
Breaking Bad var også OK, og Shameless er hysterisk og sprøtt!
Og sjølvsagt, Game of Thrones. :)
 
Jeg ser Major Crimes eller hva den heter akkurat nå
 
De "store" gode seriene får jeg ikke se aleine [emoji14] Så vi venter på neste sesong med Game of thrones og Black sails. Arrow er vi ferdig med, How to make a murderer prøver jeg å få med gubben på. Downton Abbey har jeg sett alt av (på Netflix) New girl prøvde jeg litt, men meeh.. Drop dead diva har jeg sett, True Blood har jeg ikke sett (leste to bøker, ble oppgitt og orket ikke lese mer. De var så dårlige!! Dumme hovedperson..) Sherlock har vi sett og nå har jeg sett ferdig Reign og holder på med Jane the Virgin. Likte Downton Abbey sååå godt! Finner liksom ingen som er som den ♥
 
De "store" gode seriene får jeg ikke se aleine [emoji14] Så vi venter på neste sesong med Game of thrones og Black sails. Arrow er vi ferdig med, How to make a murderer prøver jeg å få med gubben på. Downton Abbey har jeg sett alt av (på Netflix) New girl prøvde jeg litt, men meeh.. Drop dead diva har jeg sett, True Blood har jeg ikke sett (leste to bøker, ble oppgitt og orket ikke lese mer. De var så dårlige!! Dumme hovedperson..) Sherlock har vi sett og nå har jeg sett ferdig Reign og holder på med Jane the Virgin. Likte Downton Abbey sååå godt! Finner liksom ingen som er som den ♥

Eg har ikkje lest true blood bøkene, men serien er vertfall drit bra -syns eg då :D
 
Eg har ikkje lest true blood bøkene, men serien er vertfall drit bra -syns eg då :D
Ja, jeg hørt at serien er bedre, den følger ikke bøkene [emoji14]
 
De "store" gode seriene får jeg ikke se aleine [emoji14] Så vi venter på neste sesong med Game of thrones og Black sails. Arrow er vi ferdig med, How to make a murderer prøver jeg å få med gubben på. Downton Abbey har jeg sett alt av (på Netflix) New girl prøvde jeg litt, men meeh.. Drop dead diva har jeg sett, True Blood har jeg ikke sett (leste to bøker, ble oppgitt og orket ikke lese mer. De var så dårlige!! Dumme hovedperson..) Sherlock har vi sett og nå har jeg sett ferdig Reign og holder på med Jane the Virgin. Likte Downton Abbey sååå godt! Finner liksom ingen som er som den ♥
Har du sett breaking bad?
 
Min liste er lang!! Følger med på så alt for mange serier hehe
Noe av det jeg ser på er; House of lies, Jane The Virgin, Arrow, The Flash, The Blacklist, Empire og selvsagt The Big Bang Theory :D Pluss en hel haug med andre serier som dessverre ikke finnes på verken Netflix, Viaplay, Sumo eller HBO..
 
God tråd! Er på jobb, men skal plukke opp et par tips til permisjonen starter. Anbefaler Suits og White Collar :)
 
Alt det som e gøyest ser jeg på med sambo, de jeg liker best e vel Sherlock, vampier diaries, the originals, supernatural, ncis, grimm, arrow og ikke minst home and away (som jeg ser på dailymotion)
Men vi bruker igrunn kun popcorntime siden alle disse andre streamingsidene er så dårlige :)

Um, popcorn time er nedlagt i hele verden minus Sverige ettersom jeg skjønte?
Og jeg finner ikke supernatural noen andre steder :( :( :(
 
God tråd! Er på jobb, men skal plukke opp et par tips til permisjonen starter. Anbefaler Suits og White Collar :)
Ja, de har jeg også sett :D gøyale serier!
 
De "store" gode seriene får jeg ikke se aleine [emoji14] Så vi venter på neste sesong med Game of thrones og Black sails. Arrow er vi ferdig med, How to make a murderer prøver jeg å få med gubben på. Downton Abbey har jeg sett alt av (på Netflix) New girl prøvde jeg litt, men meeh.. Drop dead diva har jeg sett, True Blood har jeg ikke sett (leste to bøker, ble oppgitt og orket ikke lese mer. De var så dårlige!! Dumme hovedperson..) Sherlock har vi sett og nå har jeg sett ferdig Reign og holder på med Jane the Virgin. Likte Downton Abbey sååå godt! Finner liksom ingen som er som den ♥
Kommet ut 10episoder av season 4 av arrow! :-D trodde det var slutt når alt endte som det endte i sesong 3..
 
Back
Topp